نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فاصله مسئولان و مردم باید کم شود،گفت:جسارت مدیران در حل مسائل بسیار کم است و شاید یکی از دلایل آن دخالت های قانونی صورت گرفته در اختیارات ان ها باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،علی اصغر یوسف نژاد نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اداری اظهار کرد: در نخستین جلسه سال 98 از عملکرد بودجه سال 97 و ظرفیت بودجه ای سال 98 که استان دارد مطلع شدیم.

وی با بیان اینکه رونق تولید تکلیف همه ما چه مجلس و چه دولت است،افزود:یکی از نکات که در استان وحود دارد عملکرد جزیره ای برخی از دستگاه ها است‌.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر همکاری بین دستگاهی نباشد کاری صورت نمی گیرد، گفت:71 هزار پروژه نیمه کاره در کشور وجود دارد که به 500 تا 700میلیاردتومان اعتبار نیاز دارد.

وی خاطرنشان کرد: اعتبار 15هزار میلیاردی که سالانه به این پروژه ها اختصاص میابد پروسه ای طولانی دارد و زمان زیادی به طول می انجامد تا این طرح ها تکمیل شود.

یوسف نژاد با بیان اینکه فاصله مسئولان و مردم باید کم شود،گفت:جسارت مدیران در حل مسائل بسیار کم است و شاید یکی از دلایل آن دخالت های قانونی صورت گرفته در اختیارات ان ها باشد.

وی افزود: امید است در سال جدید با تاکید رهبری به رونق تولید امکانات اجرایی آن را فراهم کنیم.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.