به گزارش خبرنگار ایرنا، دکتر سید عباس موسوی روز چهارشنبه در آیین جشن روز استاد در تالار آیت الله کوهستانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران دانشکده های نوبنیادی که در سال تحصیلی آینده تاسیس می شود را فناوری نوین و مجازی اعلام کرده است.
وی افزود: این دانشکده ها در ساختمان در دست ساخت پیراپزشکی که در مجتمع پیامبراعظم (ص) ساری دایر می شود.
وی اضافه کرد: در سال تحصیلی جاری در راستای ارتقاء سطح آموزش دانشگاه علوم پزشکی مازندران به عنوان ششمین دانشگاه علوم پزشکی برتر در کشور رشته فوق جراحی عروق ،مقطع دکتری PHD مهندسی بافت و علوم اعصاب در دانشگاه علوم پزشکی راه اندازی شد.
وی کیفیت بخشی آموزش را مهمترین برنامه دانشگاه علوم پزشکی بیان کرد و از اساتید و اعضاء هیات علمی این دانشگاه خواست تا برای تحقق این برنامه تلاش کنند.
*** همدردی پزشکان با جامعه
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به اختصاص هزینه جشن روز استاد این دانشگاه به سیلزدگان استان این اقدام اساتید و اعضاء هیات علمی را اعلان همبستگی پزشکان با مردم و ابراز همدردی با جامعه برشمرد.
موسوی اظهارداشت: برخی در جامعه به دنبال ایجاد دو قطبی و جدایی پزشکان از جامعه هستند و این در حالیست که این قشر در تمام سختی ها و دشواری ها خود را در کنار مردم می بیند و پیش از این نیز حضورش را به اثبات رساند.
در این نشست از حدود 25 استاد و اعضاء هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مازندران که حایز ارتقاء شغلی شدند، با اهداء لوح تقدیر قدردانی شد.
در پایان کمک های غیر نقدی اساتید و اعضاء هیات علمی و دانشگاه علوم پزشکی که شامل لوازم خانگی و سایر تجهیزات مورد نیاز سیلزدگان به ارزش 2 میلیارد ریال بود به مناطق سیلزده در شهرستان های سیمرغ و سوادکوه حمل شد.
دانشگاه علوم پزشکی مازندران دارای 10 دانشکده، 18 مرکز تحقیقاتی، 2 پژوهشکده، 10 مرکز رشد، 4 شرکت دانش بنیان، 104 رشته تحصیلی مرتبط با پزشکی است که 8 هزار و 153 دانشجو در این دانشگاه تحصیل می کنند و 430 عضو هیات علمی این دانشگاه هستند.
براثر سیل اسفندماه 97 و فروردین 98 به تاسیسات زیربنایی، مزارع کشاورزی و واحدهای مسکونی مازندران حدود 15 هزار میلیارد ریال خسارت وارد شد.
6982/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.