نصراله دریابیگی گفت: هفته کارگر زمان خوبی است تا صدای حق طلبانه و مظلومیت کارگران را به گوش مسئولین برسانیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا،رئیس ستاد برگزاری هفته کارگر سال 98 صبح امروز در آخرین جلسه هماهنگی برگزاری هفته کارگر که با حضور اعضای این ستاد و به میزبانی شرکت دخانیات مازندران برگزار گردید،ضمن اعلام برنامه های هفته کارگر گفت: تمام تلاش خود را می کنیم تا هفته کارگر به بهترین شکل ممکن و در حد شان و منزلت کارگران برگزار گردد.

نصراله دریابیگی در ادامه بیان کرد: طبق فرمایش امام راحل روز کارگر از نظر تشریفات در 11 اردیبهشت اعلام شده است وگرنه هر روز،روز کارگر است.

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی با اشاره شعار امسال ، (سال رونق تولید)گفت: اگر شعار امسال مقام معظم رهبری در کشور تحقق یابد بسیاری از مشکلات اشتغال و بیکاری در کشور رفع خواهد شد.

وی به مسائل کارگران اشاره کرد و افزود :این قشر وضعیت نامناسب درآمدی و حقوقی مواجه هستند که باید توجه بیشتری به آنها شود .

دریابیگی ادامه داد: هفته کارگر زمان خوبی است تا صدای حق طلبانه و مظلومیت کارگران را به گوش مسئولین برسانیم.

در ادامه مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گفت: برای اینکه هیچگونه وابستگی به بیگانگان نداشته باشیم؛ ضرورت دارد در سال 98 با تاسی از فرامین رهبری به وفاق و همدلی دست پیدا کنیم.

کامران اصغری افزود: تنها نکته  مهم که مقام معظم رهبری نیز بر آن تاکید داشتند این است هر جا که نفاق باشد شکست نیز وجود دارد،بنابراین برای سربلندی کشور باید همدل باشیم.

مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی به شعارهای سال از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: تمامی شعارهایی که مطرح شد علاوه بر وفاق و همدلی بر اشتغال و اقتصاد هم تاکید شده است؛ این یعنی ما در اقتصاد مشکلات خاص داریم که بایستی به آن توجه شود.

وی تصریح کرد: حداقل دستمزد کارگران به نسبت سالهای گذشته افزایش چشمگیری داشته اما به نظر می رسد همچنان نیاز های حداقلی کارگران تامین نشده است از طرفی هم  مشکلات کارآفرینان و کارفرمایان نیز مشهود است.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.