به گزارش خبرنگار ایرنا ، دیدار دو تیم عصر امروز جمعه در استادیوم شهید وطنی قائمشهر برگزار شد و تک گل این دیار را هم مجتبی مملشی در دقیقه 46 وارد دروازه تیم مهمان کرد.
نساجی در یک روز بارانی با حضور بیش از 10 هزار تماشاگر توانست با بهره گیری از موقعیت میزبانی و گل سازی بازیکنانش این بازی حساس را به سود خودش خاتمه دهد و پدیده شهر خودرو را از قافله تیم های مدعی دور کند.
نساجی با این برد 29 امتیازی شد و پدیده شهر خودرو هم 46 امتیازی باقی ماند تا تیم برنده در رده دهم و بازنده نیز همچنان در رده ششم جدول جا خوش کند.
پدیده شهر خودرو به دنبال برد برای کسب موقعیت بهتر در جدول و راهیابی به جمع مدعیان و یکی از تیم های صعود کننده به رقابت های جام باشگاههای آسیا بود که با این باخت به نظر می رسد شانس بازیکنان یحیی گل محمدی تا حدودی کاهش یافت.
** داوران
داوری این مسابقه را محمد حسیم زاهدی فر بر عهده داشت و علی میرزا بیگی و عسکر محمدی نیز به وی کمک کردند.
** وقت اضافه
در مجموع داوران برای دو نیمه این بازی پنج دقیقه وقت تلف شده لحاظ کردند که یک دقیقه برای نیمه اول و چهار دقیقه برای نیمه دوم بود.
** تعویض ها
دو تیم در این دیدار از شانس تعویض بازیکنان هم استفاده کردند به این ترتیب که نساجی در دقیقه 54 احمد عبدالله زاده را به جای علی اصغر عاشوری به زمین فرستاد در دقیقه 74 سجاد آشوری جای خودش را به علی شجاعی داد ، رحمان جعفری هم دقیقه 86 به جای محمدمهدی نظری وارد زمین شد.
برای تیم مهمان هم در دقیقه 67 محمد قاسمی نژاد به جای اکبر صادقلو وارد زمین شد ، بهنام برزای دقیقه 81 جای خودش را به محمد مهدی مهدیخانی داد و حسین مهربان هم دقیقه 64 از زمین بیرون رفت و نویس شاکری به جایش وارد زمین شد.
** بازیکنان دو تیم
سرمربی نساجی برای دیدار هفته بیشت و ششم حامد شیری، جورجی گولسیانی، فرشاد فرجی، مجتبی ممشلی، مهرداد عبدی، علی‌اصغر عاشوری، سید محمد میری، آرفنگ دافه، سجاد آشوری و محمدمهدی نظری را به زمین فرستاد و گلمحمدی هم تیمش را با ترکیب یوسف بهزادی، سید عبدالله حسینی، علی نعمتی، محمد آقاجان‌پور، مرتضی منصوری، مسعود ریگی، اکبر صادقی، سعید صادقی، امین قاسمی ‌نژاد، بهنام برزای و حسین مهربان انتخاب کرد.
6982/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.