به گزارش خبرنگار ایرنا ، انتقال بیمه این مددجویان در قالب طرح کشوری و امضای تفاهم نامه همکاری میان بیمه سلامت و کمیته امداد صورت گرفته است.
تفاهمنامه این موضوع هم امروز با حضور روسای سازمان بیمه سلامت ایران و کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور در تهران برگزار و همزمان این مراسم به صورت ویدئو کنفرانس در مراکز تمامی استان های کشور نیز نمایش داده شد.
مدیرکل بیمه سلامت مازندران روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در باره پیامدهای امضای این تفاهمنامه گفت : بر اساس این تفاهمنامه حدود 20 هزار نفر از مددجویان شهری کمیته امداد استان زیر پوشش بیمه سلامت قرار می گیرند و به جمع یک میلیون و 430 هزار بیمه شده زیر پوشش این نهاد اضافه می شوند .
رسول ظفرمند با اشاره به اینکه تا 10 روز آینده مددجویان شهری کمیته امداد مازندران با مراجعه به دفاتر پیشخوان می توانند دفترچه بیمه سلامت خود را دریافت کنند ، افزود : هزینه صدور دفترچه بیمه سلامت را نیز کمیته امداد متقبل شده است .
بر اساس گزارش بیمه سلامت پیش از این حدود 40 هزار مددجوی روستایی کمیته امداد ممازندران زیر پوشش این بیمه قرار گرفته بودند.
همچنین در حال حاضر 15 هزار نفر از مددجویان شهری کمیته امداد مازندران زیر پوشش بیمه های دیگر قرار دارند .
در زمان حاضر مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) با دفترچه این نهاد از طریق نظام ارجاع ، خدمات سلامت را دریافت می کنند اما بر اساس برنامه کشوری مددجویان در شهرهای بالای 20 هزار نفر جمعیت بایستی از دفترچه بیمه سلامت برخوردار شده و از این طریق خدمات در حوزه سلامت دریافت کنند.
کمیته امداد مازندران حدود 52 هزار خانوار زیر پوشش دارد که 110 هزار نفر را شامل می شود .
6990/ 2096/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.