به گزارش خبرنگار ایرنا ، مهدی محمدی روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری افزود : خسارت های وارده مربوط به بخش های ابنیه ، تاسیسات ، مزارع کشاورزی و آبگرفتگی منازل بوده است .
وی با اعلام اینکه بارندگی و طغیان رودخانه باعث خسارت در پل های روستای حاجیکلا و ملک کلا شد ، گفت : پل بالارستم صددرصد تخریب شد که بعد از تخریب این پل عملیات اجرایی ساخت پل موقت آغاز شد .
در اولین روز از سال جدید به دلیل طغیان رودخانه تلار پل بالارستم در دهستان بالاتجن شهرستان قائمشهر تخریب و راه ارتباطی 15 روستا را با مشکل مواجه کرده است .
فرماندار قائمشهر گفت که با اجرای عملیات اجرایی پایه باکسی پل موقت ، تا 15 روز آینده شهروندان می توانند از این مسیر تردد کنند .
** خسارت بیش از 46 میلیارد تومانی به بخش کشاورزی
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قائمشهر خسارت وارده سیل به بخش کشاورزی را بیش از 46 میلیارد و 607 میلیون تومان اعلام کرد .
مجید جعفری با بیان اینکه در دهستان کوهساران و علی آباد با رانش زمین مواجه شد ، افزود : در دهستان های نوکنده کا و بالاتجن سیاه بیشه خسارت دید .
وی با اعلام اینکه بیش از هفت میلیارد و 120 میلیون تومان خسارت به راه روستائی و بین مزارع وارد شده است ، گفت : خسارت زراعی بیش از چهار میلیارد تومان ، خسارت باغی بیش از 32 میلیارد تومان و دام و طیور بیش از 350 میلیون تومان بوده است .
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قائمشهر خسارت در بخش اراضی کلزا را 18 هکتار اعلام کرد .
7334/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.