به گزارش خبرنگارایرنا، شمس الله شریعت نژاد روز چهارشنبه در آیین تجلیل از مقام شامخ پاسدار که در سپاه ناحیه شهرستان تنکابن برگزار شد، افزود: ترامپ با تروریست اعلام کردن سپاه ماهیت و جوهره وجودی استکبار را به جهانیان نشان داد.
وی اظهار داشت : از نگاه آمریکا تمامی ملت ایران به واسطه مقاومت در برابر خواسته های ناحق آنها و دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی تروریست هستند.
شریعت نژاد با اشاره به اینکه استکبار ستیزی تنها راه نجات کشور است ، گفت : اگر به خواسته های آمریکا تن دهیم آن وقت باید فاتحه انقلاب اسلامی را برای همیشه خواند اما ملت سرافراز ایران اسلامی بارها در طول چهل سال اخیر نشان داده است که هیچگاه از ارزشهای والای انقلاب اسلامی ، امام (ره) و رهبری کوتاه نخواهد آمد.
وی با بیان اینکه نتیجه توطئه های آمریکا در کشور های همسایه به نفع ایران بوده است ، افزود : نتیجه تمام توطئه های آمریکا آن است که ترامپ مخفیانه به عراق سفر کند اما رییس جمهور ایران با استقبال باشکوه عراقی ها وارد این کشور شود.
نماینده مردم شهرستان های تنکابن ، رامسر و عباس آباد در مجلس گفت : سپاه مظهر اراده نظام مقدس جمهوری اسلامی در حوزه نظامی است و از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون توانسته تمامی توطئه های آنها را در داخل و خارج کشور خنثی نماید.
فرماندار ویژه شهرستان تنکابن نیز در این آیین با بیان اینکه رفتار آمریکا علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی تغییر نکرده است، گفت : از آمریکا این نوع رفتارها علیه انقلاب اسلامی تازگی ندارد و نباید انتظار دیگری از آنها داشت.
سید امیر حسینی جو با اشاره به رهنمود های رهبر معظم انقلاب افزود : باید شمر زمانه را شناخت چرا که غرق شدن در شمر گذشته برای امروز و آینده فایده ای ندارد.
وی با بیان اینکه تمامی ملت سرافراز ایران پاسدار هستند ، اظهار داشت : ملت ایران همیشه پاسدار ولایت و انقلاب بوده و در برابر دسیسه ها و توطئه های دشمنان ایستادگی نموده است.
حسینی جو اختلاف افکنی در دورن نظام را از توطئه های دشمن برشمرد و اظهار داشت : باید با همدلی و همراهی در راستای خدمت به مردم گام برداریم تا زمینه نفوذ دشمن فراهم نگردد و ایران اسلامی با اقتدار به مسیر خود ادامه دهد.
شهرستان 166 هزار نفری تنکابن در غرب مازندران واقع است.
/1602/7513/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.