مدیر کل اداری مالی استانداری مازندران گفت: بازسازی منلطق سیل زده با سرعت و دقت انجام شود .

به گزارش خبرنگار ایلنا، مرتضی ناصحی بعنوان مدیر کل معین شهرستان نکا در جلسه بررسی مشکلات سیل اخیر نکا افزود: تلاش برای رفع مشکلات و خسارت ها و بازسازی ها بلید با تلاش همه نهادها اجرایی شود.

وی افزود: باران رحمت الهی است و چیزی بدون حکمت نازل نمی شود و خسارت های اخیر ناشی از عملکرد گذشته ما در بخش های مختلف لایروبی و جنگل زدایی و نگهداری نامناسب و کم کاری ها بود.

ناصحی گفت: برخی در جریان سیل اخیر خواستند نظام را تضعیف کنند که با فرمان انقلابی و جهادی رهبری ترفندهای دشمن نقش برآب شد.

مدیر کل امور اداری و مالی استانداری مازندران گفت: تلاش برای کاهش درد و آلام مردم در نهایت دقت در سیل اخیر انجام شد و اکنون زمان بازسازی است.

ناصحی بیان داشت: باید به وظیفه خود عمل کرده و درست کار کنیم و در سیل اخیر همه خسارت آنچه بود که ما وارد بستر و حریم رودخانه شدیم و تدبیر نکردیم.

وی افزود: اکنون با گذر از بحران، جلسات ما عملیاتی و میدانی است و ما کمک کننده در شهرستان هستیم و اکنون باید ساماندهی زیرساخت ها را در دستور کار قرار دهیم. 

ناصحی با اعلام اینکه بهسازی منازل و اراضی کشاورزی در اولویت اول است؛ خاطرنشان کرد: برای مزارعی که جاده بین مزارع از بین رفت؛ باید راهها باز شود و زمان زیادی برای کشاورزی نداریم.

این مسوول گفت: زیرساخت جاده ها هم باید با قوت اجرایی و بهزیستی و امداد برای بهسازی منازل زمان اعلام کنند.

مدیر کل امور اداری و مالی استانداری مازندران اظهار کرد: باید از ظرفیت بیمه استفاده کنیم.

ناصحی افزود: کمترین آسیب انسانی در مازندران با همت و تلاش همه مردم و ستاد مدیریت بحران ایجاد شد و در ادامه راه هم باید با همکاری در بازسازی ها تلاش شود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.