فرماندار نکا گفت: مشکلات زیرساخت و تخریب راهها از معضلات اساسی است و باید مدیریت لازم در این بخش انجام شود و از ظرفیت پیمانکاران استفاده شود.

به گزارش ایلنا، عبدالجواد توحیدی مقدم امروز در جلسه بررسی مشکلات بعد از سیل نکا افزود: باید با بررسی مشکلات و نقاط ضعف و قوت برای برون رفت از معضلات تلاش کرد.

وی بیان داشت: دوران خشکسالی بعنوان مرگ خاموش و کم آبی در حال بحران شدن برای کشور بود و بارندگی اخیر موجب شد تا از خسارت های بیشتر از خشکسالی جلوگیری شود.

توحیدی گفت: در سیل اخیر خسارت های فراوانی بر شهرستان نکا وارد شد و بیش از 10هزار هکتار  اراضی کشاورزی، زراعی و تاسیسات زیربنایی و کشاورزی، 70نقطه رانشی و خسارت منازل بو خسارتهای زیرساحتی و زیربنایی بر مردم وارد شد.

این مسئول ادامه داد: بسیج همه دوستان و امکانات موجب شد تا با کمک همگانی برای برون رفت مشکلات وارد عمل شده و اوضاع مدیریت شود.

فرماندار نکا گفت: باید تقسیم بندی کار شده و برای رفع مشکلات در کنار مردم همه با هم حرکت کنیم تا گره گشایی شود.

وی ادامه داد: طوری نباشد که موج ایجاد و موج سواری کنیم بلکه باید بدانیم همه در این سیل وارد عمل شده و مدیریت کردند.

فرماندار نکا با بیان اینکه 80 درصد کار رفع مشکلات، باید در شهرستان مدیریت شود؛ خاطر نشان کرد: جمع بندی مشکلات و خسارت به ریز اطلاع رسانی شود و از موازی کاری جلوگیری شود.

توحیدی مقدم گفت: اطلاع رسانی مناسب انجام شود اما کارشناسی شده و اصولی باشد. 

وی افزود: حجم کار بالاست و باید از ظرفیت های مختلف شهرستان استفاده شد و در بخش های مختلف با تمام توان وارد و ساماندهی و تقسیم کار انجام شود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.