به گزارش خبرنگار ایرنا ، حسن خیریانپور یکشنبه شب در جلسه هماهنگی مدیریت بحران شرق مازندران در فرمانداری بهشهر افزود: برای جبران خسارت ها باید از بخش های مختلف مردمی، دستگاههای اداری و بخش خصوصی کمک گرفته و در این بخش غفلت نشود.
وی با اعلام این که در هر حادثه ای دو مرحله بحران و بازسازی و رفع مشکلات وجود دارد ف توضیح داد : اکنون با گذر از بحران باید همه تلاش ما بر روی جبران خسارت ها متمرکز شده و با وفاق و همدلی وارد عمل شویم.
خیریانپور گفت : در سیل اخیر در استان مازندران یکهزار و 100 واحد خسارت دیده به شرکت های بیمه اعلام خسارت کردند که میزان خسارت وارده به این واحدها حدود پنج میلیارد و 500 میلیون تومان برآورد شده است. ‎
معاون استاندار مازندران افزود : بیمه ها تاکنون خسارت 20 درصد این سیلزدگان را پرداخت کردند و تا پایان هفته با جدیت بیشتر باید به 80 درصد برسانند.
وی ادامه داد : بازگشت آرامش و جبران خسارت به آسیب دیدگان زمانبر است و باید با همه امکانات، تجهیزات و منابع وارد عمل شد و همه در این بخش تلاش کنند.
خیریانپور گفت: پرداخت تسهیلات به سیل زدگان بدون بروکراسی اداری در دستور کار باشد و در این بخش هر بانکی تضعیف عمل کند برخورد می کنیم.
گفتنی است که بارش های باران و برف که از روزهای واپسین سال 97 در استان مازندران آغاز شد منجر به سیلاب های پیاپی و خسارت حدود 13 هزار میلیاردی ریالی به کشاورزی ، زندگی و زیرساخت های استان شد.
سیلاب به بیش از 7 هزارواحد مسکونی استان خسارت وارد کرد که بیش از 600 واحد ان به صورت کامل تخریب شدند.
همچنین بیشترین آسیب به بخش کشاورزی وارد شد که بیش از 600 میلیارد تومان خسارت دید.
7332/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.