سعدالله وطن خواه روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : با توجه به اینکه سه جاده اصلی سوادکوه ، هراز و کندوان به خاطر سیلاب و رانش زمین و کوه در تعطیلات نوروز امسال هر از گاهی مسدود می شد ، مسافرانی که به مازندران آمدند برای بازگشت از هواپیما استفاده کردند .
وی ادامه داد : این در حالیست که تجربه نشان داده که مسافران برای استفاده بیشتر از مناظر ، حمل ونقل جاده ای و خودروهای شخصی را برای سفر به مازندران انتخاب می کنند ، اما تجربه تعطیلات نوروزی امسال و گرایش مردم به استفاده از حمل ونقل هوایی نشان داد که مردم ترجیح می دهند در شرایط اضطرار از این حمل و نقل ایمن استفاده بکنند .
وطن خواه گفت : با توجه به شرایط پیش آمده و بسته شدن جاده های مازندران ، اداره کل فرودگاههای مازندران هفت سورتی پرواز فوق العاده از ساری به تهران و مشهد را در تعطیلات نوروز امسال برقرار کرد که در هر سورت بیش از 150 مسافر جا به جا شد .
وی افزود : علاوه بر این اکثر پروازهای مسیرهای مختلف در این ایام با ظرفیت کامل مسافران پرواز کرد و به طوری که در برخی مواقع صندلی خالی برای پذیرش افراد وجود نداشت .
وی ادامه داد : 21 هزار و 652 مسافر با 248 سورت پرواز از 28 اسفند پارسال تا 16 فروردین امسال از طریق سه فرودگاه ساری ، نوشهر و رامسر در استان مازندران جا به جا شدند .
مدیر کل فرودگاههای مازندران با اعلام این که به دلیل سیلاب میزان پروازها و جا به جایی مسافر در تمامی فرودگاههای کشور نوروز امسال تا حدی کاهش داشت ، افزود : با این وصف ما در فرودگاههای مازندران کاهش جزیی مسافر را داشتیم.
مازندران سه فرودگاه در شهرستان های ساری ، رامسر و نوشهر دارد و ماهانه 680 پرواز در مسیرهای تهران ، مشهد ، شیراز ، بندرعباس ، عسلویه ، کیش ،اهواز ، عتبات عالیات و عربستان در این فرودگاهها نشست و برخاست دارند .
2096/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.