دهستان اشکورعلیا با ترکیبی از 11 روستا و پارچه آبادی در ضلع جنوب شرقی شهرستان رامسر قرار دارد و فاصله تعدادی از این روستاها با شهر رامسر حدود 120 کیلومتر است.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای رامسر روز پنجشنبه با تائید این حادثه به خبرنگار ایرنا گفت : هم اکنون راه ارتباطی 2 روستای 'لج ' و 'میج ' براثر سقوط تخته سنگ بزرگ به کف جاده با شهر رامسر قطع است .
محمد گلیج افزود : هرچند به محض وقوع این حادثه در همان روز ، نیروهای راهداری با بهره گیری از امکانات بویژه یک دستگاه لودر درصدد انتقال این سنگ و باز شدن جاده بودند، اما به علت بزرگ و سنگین بودن سنگ ، موفق نشدند.
وی اظهارداشت : نیروهای راهداری از ساعاتی پیش با به کارگیری یک دستگاه بیل مکانیکی و دیگر تجهیزات به محل وقوع این حادثه عزیمت کرده اند و امیدوارم بزودی با انتقال این سنگ به مکانی دیگر این مسیر به روی روستائیان این منطقه باز شود.
اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای رامسر حدود 366 کیلومتر راه اصلی و فرعی را زیرپوشش دارد.
سیلاب پیش از نوروز و سیلاب اخیر در مجموع بیش از 15 هزار میلیارد ریال به زندگی ، زیرساخت ها و کشاورزی مردم استان خسارت وارد کرد.
شهرستان گردشگرپذیر رامسر در غرب مازندران با داشتن سه شهر ، یک بخش ، 205 روستا و آبادی دارای بیش از 80 هزار نفر جمعیت ثابت است و به علت برخوداری از موقعیت های ممتاز طبیعی نظیر دریا ، جنگل ، آثار تاریخی و گردشگری در تمامی روزهای سال بویژه نوروز پذیرای دست کم پنج میلیون مسافر و گردشگراست.
7078 / 1602/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.