به گزارش روابط عمومی استانداری مازندران، احمد حسین زادگان روز چهارشنبه در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران که در شهرستان سوادکوه برگزار شد ، افزود: اقدامات امدادی و خدماتی با همدلی و هم افزایی در سوادکوه به پیش می رود و هماهنگی مناسبی میان دستگاهها وجود دارد.
وی با بیان اینکه پیش بینی می شود در سریع ترین زمان آثار سیلاب پاکسازی شود افزود : تمامی خدمتگزاران مردم تا پایان کار در کنار مردم خواهند بود.
استاندار مازندران با اشاره به این که نقاط سیلزده در منطقه سوادکوه مشخص و تقسیم کار شد، گفت: خوشبختانه در سایه همدلی و هم افزایی همه دلسوزان و خدمتگزاران مردم، کار لازم در این منطقه در حال انجام است و باید با تلاش جهادی و مضاعف به روند عادی سازی شرایط شتاب ببخشیم.
رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران استان با اعلام این که مقرر شد تا ماشین آلات بیشتری به منطقه اعزام شود، افزود : فعلا فقط محور سوادکوه باز است و ترافیک تعطیلات را شاهد هستیم و در تلاشیم تا با همکاری پلیس راه، مسیر را برای عبور وسائط نقلیه سنگین هموار کنیم.
در این جلسه که فرمانداران، بخشداران و دهیاران نیز حضور داشتند، وضعیت کنونی مناطق سیل زده رصد و آخرین دستورات لازم از سوی استاندار مازندران صادر شد.
جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران با حضور معاون امور عمرانی استانداری، فرماندار سوادکوه و دستگاه های اجرایی عضو این ستاد به ریاست استاندار مازندران در شهرستان سوادکوه برگزار شد.
استاندار مازندران در این روز در ادامه جلسات و بازدید های روز گذشته، مجددا از مناطق سیلزده شهرستان سوادکوه به همراه معاون امور عمرانی استانداری بازدید کرد.
‎7335/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.