فرماندار ساری با اشاره به سیلاب شب گذشته در چهاردانگه ساری گفت: سیلاب به مزارع،باغات،ابنیه،دامداری،اراضی کشاورزی و جاده های روستایی این بخش خسارت وارد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،عباسعلی رضایی با اعلام اینکه سیلاب نیمه شب گذشته 12 فرودین در چهاردانگه ساری به مزارع، باغات، ابنیه، زمین های کشاورزی و دامداری ها و جاده های روستایی این بخش خسارت وارد کرده است گفت: این خسارت ها مربوط به روستاهای بندبن ،ذکریکلا ،چهاررودبار ،سعیدآباد و عقه خیل و آتنی این بخش بوده که از نزدیک مورد بررسی قرار گرفت.

وی با اشاره به حضور میدانی در این بخش افزود: در پی این سیلاب برق روستاهای  قلعه سر اورست ،مالخواست که بر اثر طوفان قطع شده بود هم اکنون وصل و در وضعیت پایدار قرار  دارد.

فرماندار مرکز مازندران گفت: همچنین به برخی از منازل و دامداری های روستاها بخش چهاردانگه خسارت وارد شد که با حضور کارشناسان میزان خسارات وارده در حال بررسی است.

رضایی تصریح کرد: راه ارتباطی روستاهای چهار روبار ، بندبن، آتنی و گل خوران که بر اثر سیل مسدود شده بود تا پایین آمدن سطح آب در پل آبنما این مسیر، تردد برای وسایل نقلیه سبک ممنوع و تنها برای نقلیه سنگین قابل تردد میباشد.

چهاردانگه با توجه به تنوع آب هوایی ( دارای آب هوای معتدل خزری در قسمت شمالی بخش، آب هوای کوهستانی در قسمت میان بند بخش و نیمه بیابانی در قسمت جنوبی بخش )، با 97 روستا ،107 آبادی ،جنگل های انبوه، چشمه های آب معدنی ، آبندان ها ، آبشار ها ، اماکن تاریخی و زیارتی است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.