به گزارش خبرنگار ایرنا ، مسیر حرکت قطار در راه آهن مسیر زیراب به تهران صبح امروز سه شنبه به خاطر رانش زمین و خالی شدن فضای زیر خط آهن مسدود و حرکت قطارهای این مسیر لغو شد.
حمیدرضا مجلسی در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران افزود : افرادی که بلیت تهیه کردند می توانند در مدت یک ماه به راه آهن مراجعه کنند چرا که صد درصد بهای بلیت به مسافران برگشت داده می شود.
وی توضیح داد : بر اثر بارندگی های شب گذشته و طغیان رودخانه تلار، ساعت 6 و 30 دقیقه امروز خط آهن محور پل سفید زیراب دچار آبگرفتی و مسدودی شد.
این مسئول با بیان این که در حال حاضر محور پل سفید به زیراب مسدود است، افزود: پنج دستگاه اتوبوس برای جابه جایی مسافران این محور اعزام شد.
سرپرست گروه مسافری راه آهن شمال با بیان اینکه محور پل سفید به زیراب در 27 و 28 اسفند ماه سال گذشته هم دچار ریزش شده بود که تغییر مسیر یافت ، اظهار داشت : این محور ظرف مدت 48 ساعت بازگشایی شده بود که البته در این مرحله 14 میلیارد تومان خسارت وارد شد.
وی از استقرار تیم های فنی در محل حادثه و رانش زمین خبر داد و گفت که تلاش بر این است تا مسیر هر چه زودتر بازگشایی شود.
مجلسی با اعلام این که حرکت قطارهای مسافری محلی بندر ترکمن به مازندران تا محور زیراب برقرار است، افزود : اتوبوس ها در این محور مستقر هستند تا جابه جایی مسافران به دیگر نقاط انجام شود.
وی افزود : قطار امروز تهران - ساری هم تا ایستگاه پل سفید و قطار گردشگری تهران - سوادکوه هم برقرار است، گفت: در هفته سه رام قطار گردشگری داریم که در گدوک، شوراب، ورسک و سوادکوه توقف دارند.
مجلسی از حذف قطار تهران به گرگان و برعکس خبر داد و افزود : برنامه حرکت قطار مشهد به ساری هم فردا 14 فروردین تا ایستگاه پل سفید انجام می شود.
راه آهن شمال روزانه به طور میانگین سه هزار و 400 مسافر را جا به جا می کند. ایستگاه راه آهن ساری هم در تعطیلات عید روزانه یکهزار و 200 مسافر ورود و خروج داشت.
مجلسی گفت : تمام مساجد و امکانات ایستگاه در اختیار مسافران است و در مسیرهایی که قطار سیر می کند اتوبوس مستقر می شود تا مسافران جابه جا شوند.
مسافران می توانند اطلاعات مربوط به راه آهن را از سامانه 0215149دریافت کنند.
9927/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.