به گزارش خبرنگار ایرنا ، آیت الله نور الله طبرسی در خطبه های نماز جمعه ساری افزود : اجرای بسیاری از مصوباتی که در گذشته در موارد مشابه وجود داشته یا به دلیل حجم کار مسئولان به طول انجامیده و یا حتی به فراموشی سپرده شد ولی امیدوارم مصوبات مربوط به سیل مازندران با توجه به عمق فاجعه و خسارات فراوان بزودی اجرایی شود.
وی با قدردانی از صبر و تحمل سیلزدگان و ورود همگانی مردم مازندران از ابتدای وقوع سیل برای کمک رسانی به هم استانی های خود ، گفت : از مسئولان استانی و کشوری و بویژه رهبر معظم انقلاب برای صدور دستور ویژه قدردانی می کنم .
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری افزود : انصافا از نخستین ساعات وقوع سیل همه کارگزاران دولت و نظام پای کار آمده اند و همچنان به فعالیت خود ادامه می دهند که این وحدت و همدلی مثال زدنی و ستودنی است.
طبرسی با تقدیر ویژه از رئیس جمهوری به خاطر سفر به منطقه سیلزده مازندران و همچنین اعزام معاون اولش به این استان در ابتدای بحران سیل ، گفت : استقبال گرم مردم سیلزده که در عرض چندین لحظه همه زندگیشان را از دست دادند از آقای روحانی جای تقدیر دارد.
وی افزود : رئیس جمهوری نیز طی سخنانش از محبت و خونگرمی مازندرانی ها قدردانی کرد و تاکید کرد که ادب و فرهنگ بالای مردم این سامان خستگی را از تنش به در کرد و این افتخاری برای ما مردم مازندران است که در حتی در سخت ترین شرایط زندگی ادب و مهمان نوازی را فراموش نمی کنیم .
امام جمعه ساری تاکید کرد : خونگرمی ، مهربانی و استقبال بی نظیر مردم از آقای روحانی و هیات همراه قطعا مسئولیت مسئولان را باید صد چندان کند زیرا از مردمی که همه هستیشان را از کف داده اند انتظار هر نوع پرخاش و تندی می رفت ولی آنها با ادب و متانت و مهمان نوازی همیشگی از مسئولان استقبال کردند.
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت : حضور چشمگیر روحانیون ، ائمه جمعه ، ارتش ، سپاه ، بسیج و غیره در این واقعه اتحاد و همبستگی را به بهترین وجه ممکنه به نمایش گذاشت و دشمنان را ناامید کرد.
طبرسی همچنین از اطلاع رسانی رسانه های رسمی به دور از هیاهو و جنجال از بحران سیل اخیر قدردانی کرد و اظهار داشت : انتظار این است که فعالان فضای مجازی نیز در این وضعیت که مردم درد و رنج فراوان دارند از هر نوع سیاه نمایی بپرهیزند تا بار رنجشان را مضاعف نکنند.
امام جمعه ساری با تاکید بر این که قدرشناسی از زحمات نیروهایی که پای کار بوده اند و همچنان هستند یک وظیفه انسانی است ، تاکید کرد : از فعالان فضای مجازی انتظار می رود که این زحمات را ببینند و منعکس کنند و یا حداقل با سیاه نمایی باعث خستگی بیشتر نیروهای امدادگر و مسئولان نشوند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی مازندران همچنین با اشاره به پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب گفت : با رونق تولید و به کارگیری نام سال باید تحریم ها و تهدید ها را ناکارآمد کنیم.
9919/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.