معاون اجرایی سازمان تعزیرات حکومتی مازندران از 17 میلیارد ریال محکومیت برای 1300 پرونده تعزیری خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،تقی طهماسبی در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران اظهار کرد: طرح نظارتی تعزیرات حکومتی مازندران ویژه بازار شب عید، از 15 بهمن‌ماه آغاز شد و تا پایان تعطیلات نوروزی نیز ادامه خواهد داشت. 

وی افزود: از ابتدای آغاز این طرح تا پایان روز هشتم فروردین، تعداد 55 فقره پرونده در بخش بهداشت و درمان، 103 فقره در بخش کالا و قاچاق و در بخش کالا و خدمات یک‌هزار و 161 فقره پرونده تشکیل شده است. 

معاون اجرایی سازمان تعزیرات حکومتی مازندران با بیان اینکه در مجموع طی این مدت، تعداد یک‌هزار و 319 فقره پرونده تشکیل شده است گفت: جمع کل محکومیت‌ها برای پرونده‌های متشکله طی این بازه زمانی، 17 میلیارد و 701 میلیون و 401 هزار و 358 ریال بوده است.

طهماسبی افزود: بیشترین فراوانی تخلفات طی این مدت را به ترتیب گران‌فروشی، عدم درج قیمت و عدم صدور فاکتور به خود اختصاص دادند.

وی در ادامه به عملکرد تعزیرات حکومتی مازندران طی سال 97 اشاره و اعلام کرد: تعداد ورودی پرونده‌ها به این سازمان در سال گذشته طی بازه زمانی یکم فرورین 97 الی 15 اسفندماه، تعداد 17 هزار و 104 فقره در بخش کالا و خدمات، تعداد 950 فقره در بخش بهداشت و دارو و درمان و تعداد یک‌هزار و 847 فقره در بخش قاچاق کالا و ارز بوده است. 

وی با اشاره به تعداد 19 هزار و 902 فقره پرونده وارده طی سال گذشته به تعزیرات حکومتی استان، گفت: میزان محکومیت پرونده‌ها طی سال گذشته، 669 میلیارد و 890 میلیون و 862 هزار و 565 ریال بوده است. 

معاون اجرایی سازمان تعزیرات حکومتی مازندران گفت: گران‌فروشی با ثبت بیش از 5400 فقره پرونده در صدر و کم فروشی،تقلب و عدم رعایت مقررات بهداشتی در رتبه‌های بعدی بیشترین تخلفات این پرونده‌ها قرار داشتند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.