به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی در سفر یک روزه خود به 2 استان شمالی ، ابتدا به استان گلستان رفت و در جمع سیل زدگان آن استان در آق قلا و گمیشان حضور یافت و با شرکت در شورای هماهنگی مدیریت بحران در گرگان به مازندران سفر کرد.
دکتر روحانی در مازندران هم ابتدا در جمع سیلزدگان این استان در روستای کردخیل حضور یافت و با آنان از نزدیک دیدار و به صورت صمیمی گفت و گو کرد.
رییس جمهوری در این سفر در جریان خسارت های ناشی از سیل و سیلاب اواخر اسفند ماه سال 97 و اوایل فروردین ماه سال 98 و چگونگی خدمات رسانی به سیلزدگان قرار گرفت و دستورات لازم را برای تسریع در ارائه خدمات به حادثه دیدگان صادر کرد.
دکتر روحانی چهارشنبه شب در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران مازندران که در سال اجتماعات استانداری در ساری برگزار شد ، شرکت کرد و ضمن قدردانی از همت مردم و مسئولان در کنترل سیلاب و ارائه خدمات مختلف گفت که سیل اخیر عظمت و وحدت مردم با توجه به تمامی مشکلات چشم دشمنان مردم نظام و انقلاب و ملت کور کرد .
بر اثر بارندگی شدید و کم سابقه 26 اسفند ماه سال 97 مازندران که تا روز دوم فروردین 98 ادامه داشت ، به 6 هزار و 300 واحد مسکونی ، 15 دهنه پل ارتباطی، 354 نقطه از راههای روستایی و اصلی، هفت هزار سردهنه کشاورزی، آب، برق، گاز بیش از 13 هزار میلیارد ریال خسارت وارد شد.
براثر این حادثه پنج نفر نیز جان خود را از دست دادند.
سیل و سیلاب 26 اسفند مازندران 9 شهرستان مرکزی و شرقی مازندران را تحت تاثیر قرار داد و بیشترین خسارت را هم در شهرستان سیمرغ و میاندرود بر جای گذاشت .
6990/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.