به گزارش خبرنگار ایرنا ، بارش شدید باران و سیلاب که اواخر اسفند پارسال در مازندران رخ داد در روزهای نخستین سال جدید نیز ادامه داشت.
این سیلاب که همراه با کاهش دما و برودت هوا، همراه بود باعث شد تا خانوارها به سمت سوخت گاز به عنوان سوخت دوم بروند.
سبحان رجب پور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از زمان بروز سیلاب تاکنون تیم های سیار که پیمانکاران توزیع سوخت شرکت نفت هستند با حضور در مناطق سیل زده، سوخت مورد نیاز خانواده ها از جمله گاز مایع، نفت سفید و گازوئیل را تامین کردند.
وی با اشاره به اینکه حدود 300 پیمانکار توزیع سوخت در استان مازندران فعالیت می کنند، ادامه داد: این مجموعه ها موظف هستند اهالی هر منطقه نیازمند به سوخت را در این زمینه کمک رسانی بکنند.
مدیر شرکت نفت ساری در خصوص جلوگیری از سوء استفاده احتمالی در زمینه دریافت سوخت، گفت: سعی شده از پیمانکاران بومی همان منطقه و یا با حضور نمایندگان بخشداری ها و فرمانداری ها این کار صورت بگیرد تا سیل زدگان واقعی سوخت دریافت کنند.
وی افزود: انواع فرآورده های نفتی در انبارهای شرکت به اندازه کافی موجود است و هیچ گونه مشکلی درتامین و توزیع سوخت وجود ندارد .
رجب پور گفت: تمامی نیروهای عملیاتی و تانکرهای حمل فرآورده شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری در حالت آماده باش هستند و هماهنگی های لازم بین این شرکت و مدیریت بحران استان وجود دارد و تدارک و تمهیدات لازم اندیشیده شده است .
2096/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.