عباسعلی حسنی شامگاه سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هر دو مسیر از روز گذشته به دلیل رانش زمین مسدود شده و با توجه به پرخطر بودن مسیر، در حال حاضر امکان تردد در این محورها وجود ندارد.
وی با اعلام اینکه این میسرها از جمله مسیرهای روستایی پرتردد است؛ یادآور شد: تلاش برای بازگشایی مسیر در حال انجام است که امیدواریم در اسرع وقت شاهد بازگشایی ان باشیم.
حسنی، رانش را از مشکلات مهم محورهای روستایی دانست که با توجه به مشکلاتی که برای افراد و رانندگان دارد باید با قوت در این بخش وارد و برای ایمن سازی تلاش شود.
بخشدار یانه سر بهشهر با اعلام اینکه مشکل خاصی در روستاهای بخش یانه سر وجود ندارد و آب، تلفن و برق مناطق مختلف وصل شده است؛ گفت: با توجه به هشدارهای ستاد مدیریت بحران افراد از ترددهای غیر ضروری در مسیر رودخانه ها، مسیل ها و اماکن پرخطر خودداری کنند.
براثر وقوع سیل یکشنبه شب هفته گذشته در مازندران به حدود 200 روستا و چندین هزار دهنه کشاورزی، ابنیه و تاسیسات زیرساختی خسارت وارد شد.
همچنین سیل راه، آب، برق و گاز بیش از 200 روستای مازندران را قطع کرد که براساس گزارش رسمی تاکنون حدود 80 درصد از اثرات ناشی از سیل در استان پاکسازی شد.
سیل آخر زمستان موجب فوت 5 تن در مازندران شد.
/1899/ 7332
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.