عباسعلی حسنی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسیر به دلیل شن ریزی بودن جاده تاکنون اقدام به بازگشایی نشده بود که با توجه به لزوم تردد در این مسیر، تلاش برای بازگشایی این مسیر انجام شده و با هماهنگی راه و شهرسازی این جاده و مسیر بازگشایی می شود.
وی در مورد مسیرها و محورهای مختلف بخش یانه سر بهشهر اظهار کرد: در برخی از مسیرها امروز دوشنبه همچون مسیر پارچ- سمچول و پرکلا شاهد رانشی شدن زمین بودیم که تلاش برای بازگشایی انجام و تردد به کندی در حال انجام است.
بخشدار یانه سر گفت: در محور کیاسر هم به دلیل بارش باران شاهد سرریز شدن دهنه پل کیاسر بودیم که خسارتی در پی نداشت و اکنون با کاهش بارش باران شرایط عادی در منطقه حاکم است.
حسنی یادآور شد: بارش شدید باران به همراه ذوب برف احتمال آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل ها و طغیان رودخانه را به همراه دارد که امیدواریم مردم به هشدارهای ستاد مدیریت بحران توجه کرده و از ترددهای غیر ضروری در مسیر رودخانه ها، مسیل ها و اماکن پرخطر خودداری کنند.
وی گفت: طی همین مدت با توجه به بارش باران، آب شدن برف و لغزندگی جاده ها، کاهش دید افقی، اختلال در تردد جاده های کوهستانی و گردنه های برف گیر دور از انتظار نیست و افراد با رعایت نکات ایمنی و با امکانات و تجهیزات و آذوقه در 5 و 6 فروردین ماه جاری در محورهای مختلف در صورت ضرورت تردد کنند.
براثر وقوع سیل یکشنبه شب هفته گذشته در مازندران به حدود 200 روستا و چندین هزار دهنه کشاورزی، ابنیه و تاسیسات زیرساختی خسارت وارد شد.
همچنین سیل راه، آب، برق و گاز بیش از 200 روستای مازندران را قطع کرد که براساس گزارش رسمی تاکنون حدود 80 درصد از اثرات ناشی از سیل در استان پاکسازی شد.
سیل آخر زمستان در استان مازندران موجب فوت 5 تن از هموطنان ما در این استان شد.
/1899/ 7332
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.