دبیر اجرایی ستاد خدمات سفر مازندران گفت که پنج میلیون و 579 هزار و 77 نفر شب اقامت مسافران نوروزی در استان ثبت شده است .

به گزارش خبرنگار ایلنا،سیف الله فرزانه  در جلسه ستاد خدمات سفر نوروزی مازندران در ساری افزود : ثبت این تعداد مسافر مربوط به 27 اسفند سال 97 تا 4 فرودین 98 است .

وی با اشاره به اینکه اشتیاق زیادی از سوی مسافران برای بازدید و اقامت از روستاهای مازندران شده است ، ادامه داد : تا پایان روز 4 فرودین امسال 533 هزار و 395 هزار و مسافر و گردشگر از روستاهای استان بازدید کردند.

دبیر اجرایی ستاد سفر مازندران گفت: همچنین تا این روز 891 هزار و 128 هزار نفر شب اقامت مسافران نوروزی در روستاهای استان ثبت شده است . 

 

وی با اعلام اینکه در این همین مدت 55 هزار و 664 مسافر و گردشگر از موزه های استان بازدید کردند و افزود: از این تعداد 55 هزار و 33 نفر بازدید کننده داخلی و 331 نفر هم بازدید کننده خارجی بوده اند .

به گفته مدیر کل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری مازندران یکهزار و 435 گردشگر و مسافر از اماکن تاریخی و فرهنگی استان بازدید کردند.

وی میزان تردد ورودی به استان را تا روز گذشته بیش از 722 هزار و680 دستگاه خودرو اعلام کرد و گفت : میزان تردد خروجی را یکهزار و 212 دستگاه خودرو بود.

مازندران بیش از سه هزار روستا دارد که علاوه بر جاذبه های طبیعی و خدادادی جنگل ، وجود اقامتگاه های بوم گردی باعث شده تا مسافران زیادی را به سمت خود جلب و جذب بکند .


 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.