به گزارش خبرنگار ایرنا ، سردار ایوب سلیمانی روز یک شنبه در بازدید از روستای تالارپشت شهرستان سیمرغ در گفت و گو با خبرنگاران، افزود: نیروهای امنیت و انتظامی سایر استان ها از همان لحظه وقوع سیل با همه امکانات خود وارد میدان شدند تا بتوانیم رضایت مندی مردم را کسب کنیم.
وی گفت که با فرمانی که مقام معظم رهبری به رئیس ستاد کل نیروهای مسلح صادر کرد در مدت زمان کوتاه تمام نیروهای مسلح بسیج شده اند تا به مردم استان های گلستان و مازندران کمک رسانی شود.
جانشین فرمانده ناجا کشور به جلسه ای که با حضور مسئولین نیروهای مسلح در گرگان برگزار شد اشاره کرد و ادامه داد: در این جلسه بنا شد تا برای پیشگیری از اتفاقات احتمالی آینده و کمک به حل مشکلات مردم با همه امکانات وارد میدان شویم .
سردار سلیمانی تاکید کرد: با بسیج همه امکانات و نیروهای مسلح نسبت به تخلیه آب ها در منازل اقدام خواهیم کرد تا در بارندگی چند روز آینده از اتفاقات احتمالی جلوگیری شود .
وی با بیان اینکه الویت اول ما بحث امنیت مردم است، افزود: امنیت از مال ، ایجاد نظم و آرامش الویت های ما برای شهروندان است .
** بیش از یک هزار و 300 گشت آماده خدمت رسانی به مسافران
جانشین فرمانده ناجا کشور با اعلام اینکه در ایام نوروز هم نیروهای مسلح درگیر مسافرت های نوروزی است ، گفت : بیش از یک هزار و 300 گشت به صورت ثابت و سیار برای امنیت مسافران نوروزی به کارگیری شده است .
سردار سلیمانی بیان کرد : این نیروها برای کنترل جاده ها ، حجم ترافیک ، پیشگیری از تصادفات ، حفاظت از منازل مردم و اردوگاهای اسکان مسافران نوروزی به کارگیری شده اند.
وی به استقبال مسافران نورزی در استان مازندران اشاره کرد و گفت که در سال جاری استان مازندران با افزایش 10 درصدی مسافران نوروزی مواجه بوده است .
جانشین فرمانده ناجا سردار ایوب سلیمانی روز یکشنبه از مناطق سیل زده استان های مازندران و گلستان بازدید کرد.
بارش باران و برف که در واپسین روزهای سال 97 وارد استان شد، به دلیل شدت و میزان بالای بارندگی ، منجر به ایجاد سیلاب در مناطق مرکزی و شرقی استان شد و 12 شهرستان از جمله ، ساری ، نکا ، بهشهر ، بابل، قائمشهر ، جویبار و سیمرغ را در گیر کرد.
/1899/7334
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.