به گزارش روز شنبه روابط عمومی جمعیت هلال احمر مازندران دکترمجتبی اکبری با اشاره به متاثر شدن 12شهرستان استان از بحران سیلاب اخیر گفت: تجهیزات امدادی تا پایان عملیات و عادی شدن شرایط در مناطق آسیب دیده در کنارمردم خواهد ماند و از ارائه هیچگونه کمک و خدمتی دریغ نخواهد شد.
دکتر اکبری به خدمات ارائه شده جمعیت هلال احمر استان مازندران اشاره کرد و افزود: تخلیه آب از 885واحدمسکونی،اسکان اضطراری 295نفر و رهاسازی 510دستگاه خودرو از جمله خدمات ارائه شده به مردم آسیب دیده بوده است.
وی ادامه داد: توزیع 22 هزار قرص نان، 15هزار کیلو برنج، 3هزار و یکصد تخته پتو، 2هزار و 200 بسته غذایی، 2هزار و 500 بطری روغن، یکهزار و 300تخته موکت، یکهزار و 300قوطی کنسرو ، 180کیلو خرما و هفت هزار و 800 باکس آب معدنی و توزیع صدها بسته بهداشتی و شوینده ازجمله اقلام توزیع شده جمعیت هلال احمر استان در میان سیل زدگان بوده است.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: به موازات ارائه خدمات موردنیاز به هم استانی های سیل زده در مناطق مختلف استان، طرح امداد و نجات و ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی نیز با مشارکت بیش از 3هزار نفر از نجاتگران و جوانان و داوطلبان عضو جمعیت هلال احمر با بالاترین کیفیت در سراسر استان در حال اجراست.
اکبری گفت: جمعیت هلال احمر مازندران هم اینک یکی از سنگین ترین عملیات امدادونجات را در دست اقدام دارد و تلاش می کند به همه نیازها و فوریتهای امدادی مردم در کوتاهترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت پاسخ دهد.
به گزارش ایرنا، بارش شدید باران اوایل هفته گذشته سبب شد تا شهرها و روستاهای پائین دست مناطق مرکزی و شرق مازندران در مسیر غرقابی قرار گیرند.
6990/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.