سید مصطفی موسوی روز شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا گفت: بارندگی های اخیر در مازندران، اغلب منجر به آب گرفتگی معابر و برخی از واحد های تولیدی مستقر در شهرک های صنعتی شد که خللی در قعالیت انها ایجاد نکرد.
وی با اشاره به اینکه در همان ساعات اغازین بارندگی تمامی نیروهای خدماتی شهرک ها در حالت اماده باش قرار گرفته اند، افزود : در کمترین زمان توانستیم آب را از شهرک ها خارج و فعالیت ها را به صورت عادی برگردانیم .
سید مصطفی موسوی گفت: بیشترین مشکل ایجاد شده برای فعالیت شهرک های صنعتی، مسدود شدن مسیر های دسترسی شهرک ها بود که ان نیز اکنون به شرایط عادی بازگشته است.
موسوی با اشاره به اینکه بیشترین خسارت سیلاب به مناطق حاشیه ای رودخانه ها بوده است ، گفت: در جانمایی شهرک های صنعتی تمامی نکات ایمنی از جمله فاصله ایمنی از رودخانه ها در نظر گرفته شده است و بر این اساس کمترین میزان خسارت را شاهد بودیم.
وی به میزان خسارت های وارده نیز اشاره کرد و افزود: هم اکنون در حال جمع آوری میزان خسارت از شهرک های صنعتی استان هستیم و به محض جمع بندی، گزارشها به افکار عمومی اعلام می شود.
مازندران 39 شهرک و ناحیه صنعتی با یک هزار و 923 هکتار دارد و میانگین زمین هر شهرک صنعتی این استان 50 هکتار است که اغلب آن در مناطق مرکزی و شرق استان قرار دارند.
بارندگی در مازندران از یکشنبه 26 اسفند ماه سال گذشته اتفاق افتاد و حسارت های حانی و مالی بسیاری را به مردم استان مازندران وارد کرد .
9919/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.