معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت،معدن و تجارت مازندران گفت: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون دو هزار و 530 پرونده تخلف صنفی بازار نوروزی تشکیل شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا،حسین اصغرزاده صبح امروز در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران اظهار کرد : از ابتدای بهمن 97 تا 29 بهمن 35 هزار و203 مورد بازرسی از واحدها ی صنفی صورت گرفت .

وی افزود: تاکنون دو هزار و 530 پرونده تخلف صنفی بازار نوروزی تشکیل شده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت،معدن و تجارت مازندران با اعلام اینکه از ابتدای طرح تا 29 اسفند دو هزار 500 پرونده  تشکیل شده است ،گفت: ارزش ریالی این تخلفات بیش از سه میلیارد ریال است.

وی گرانفروشی و عدم درج قیمت را بیشترین میزان تخلفات در این حوزه اعلام کرد و افزود : 160 بازرس فعال روزانه بر واحد صنفی نظارت می کنند.

اصغر زاده ادامه داد:با تمهیداتی که از سوی  اداره صنعت، معدن و تجارت در جهت تسهیل خدمات سفر نوروزی  اتخاذ شد این سازمان آمادگی کامل  برای استقبال از مسافرین نوروزی به استان را دارد.

وی تصریح کرد: هم استانی های عزیز در صورت مشاهده هرگونه تخلفات اقتصادی اعم از گرانفروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور، تقلب، عدم عرضه کالا و خدمات و ... می توانند موارد را به تلفن 124 اعلام نمایند.


 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.