به گزارش روابط عمومی استانداری مازندران، احمد حسین زادگان چهارشنبه شب در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران مازندران گفت: به دلیل همزمانی سیل این استان با پایان سال و تعطیلی رسانه های مکتوب، سیل اخیر و خسارت های ناشی از آن نتوانست حساسیت ملی را برای جبران خسارت ها ایجاد کند.
رئیس شورای هماهنگی شورای مدیریت بحران مازندران ضمن قدردانی از رسانه ها به خصوص فضای مجازی در انعکاس اخبار سیل خواهان پرداختن ابعاد این حادثه از سوی رسانه ملی و انعکاس آن در سطوح ملی شده است.
حسین زادگان اظهار داشت: در حال حاضر مدیران این خطه شمال کشور با همراهی و همکاری مردم ضمن رفع چهره سیلزده شهرهای این استان و کاهش دغدغه سیلزدگان ، خود را برای پذیرایی از گردشگران و مسافران نوروزی نیز آماده می کنند.
وی اضافه کرد: قطعا این استان می تواند با کارهای جهادی در سایه همدلی و همراهی و درک واقعیت موجود در کمترین زمان برای جبران خسارت ها گام بر دارد.
براثر وقوع سیل اوایل هفته جاری در استان مازندران علاوه خسارت به یکهزار و 500 واحد مسکونی به ابنیه و جاده، مزارع کشاورزی خسارت وارد شد و سه نفر نیز در این حادثه جان خود را از دست دادند.
باران سیل آسا زمستانی اوایل هفته جاری در مازندران طبق گزارش هواشناسی در سه دهه اخیر بی سابقه بود.
6982/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.