مهران حسنی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به این که این آمار از تاریخ 27 اسفند تاکنون ثبت شده است ، افزود : برغم شرایط جوی بارانی و سرد 2 روز اخیر، این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است .
وی با اشاره به اینکه بیشترین تعداد اقامت مسافران در این مدت مربوط به 28 اسفند بود ، ادامه داد : در این روز حدود 600 هزار نفر شب اقامت مسافر در اقامتگاههای مازندران به ثبت رسیده است .
معاون گردشگری مازندران گفت که شهرهای بابلسر و نوشهر به ترتیب بیشترین حجم حضور و اقامت مسافران را تاکنون ثبت کرده اند .
وی افزود : نوروز سال 98 تمامی ظرفیت تاسیسات اقامتی رسمی در استان مازندران حدود 60 هزار نفر شب اقامت است که نسبت به سال قبل 15 درصد افزایش دارد.
حسنی در تشریح وضعیت تاسیسات اقامتی گردشگری مازندران در شرایط حاضر هم گفت که بر اساس گزارش ها ، استقبال خوبی از تاسیسات رسمی شده و تقریبا ظرفیت ها تا پایان تعطیلات رزرو یا تکمیل شد .
علاوه بر این به گفته او میزان تاسیسات اقامتی استان در مجموع با احتساب اقامتگاه های غیر رسمی شامل مجموعه های ویلایی ، پلاژ های دولتی ، تاسیسات ساحلی ، مدارس و دیگر تاسیسات، یک میلیون و 200 هزار نفر شب اقامت است که نسبت به سال گذشته 30 درصد رشد داشت.
وی افزود : امسال علاوه بر تاسیسات رسمی مانند هتل ، متل و مهمانپذیر ، 200 باب خانه بوم گردی نیز میزبان مسافران نوروزی است که نسبت به نوروز گذشته 2 برابر شده است.
حسنی تاکید کرد : پیش بینی می شود از فردا با صاف شدن هوای مازندران شاهد حضور بیشتر مسافران نوروزی به استان باشیم.
گفتنی است که در نوروز 97 بیش از 15 میلیون نفر شب اقامت به مازندران ثبت شد.
7335/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.