یدالله ملکی روز چهارشنبه با حضوردر ستاد تسهیلات سفر نوروزی گفت: در حال حاضر 300 بازرس اداره کل صنعت ، معدن و تجارت به صورت شبانه روزی و مستمر تا پایان نوروز بازار مازندران را نظارت می کنند و با کوچک ترین تخلفی برخورد جدی و قانونی خواهد شد.
وی افزود : کمیته تنظیم بازار در حال برگزاری گشت های مشترک با همکاری دستگاه های مرتبط برای ایام نوروز است که این گشت ها شامل تمامی صنف و کسب و کار می باشد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران اعلام کرد که برای تنظیم بازار نوروزی600 تن سیب و 500 تن پرتقال در سراسر استان در حال توزیع است.
ملکی با بیان اینکه طرح نوروزی ستاد تنظیم بازار در 2 بخش از 6 اسفند تا 25 اسفند و از 26 اسفند تا 16 فروردین 98 اجرایی خواهد شد، افزود: دراین مدت بازرسی هاو اعلام گزارشات به صورت مستمر ادامه دارد.
وی همچنین از توزیع بیش از سه هزارتن گوشت برای تنظیم بازار شب عید خبر داد و گفت: ازاین میزان 245 تن گوشت قرمز و 2 هزار و 539 تن گوشت مرغ از ابتدای طرح توزیع شد.
مدیرکل تعزیات حکومتی همچنین از توزیع شکر با نرخ تنظیم بازار دراستان خبر داد و تاکید کرد: واحدهای دولتی و غیردولتی هر مقدار شکر نیاز داشته باشند تامین می کنیم.
ملکی اظهار کرد: هدف تسهیل در بازار شب عید و حمایت از اقشار ضعیف و کاسبان منصف و قانون مند است و با متخلفان اقتصادی وکاسب نماهای سودجو به شدت برخورد کنیم.
وی همچنین افزود: در بازرسی های انجام شده، علاوه بر جریمه به نفع دولت، به نفع اشخاص حقیقی و مشتریان هم جریمه صادر می کنیم.
مدیرکل تعزیات حکومتی مازندارن اعلام کرد که تلفن 135 و 124 به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به شکایات مردمی است.
7335/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.