سید مرتضی حجه فروش گفت:300 نفر از بازرسان و کارشناسان حوزه صنعت ، معدن و تجارت مازندران در ایام نوروز بصورت روزانه در سطح استان نظارت می کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا،سید مرتضی حجه فروش امروز در ستاد اجرایی خدمات سفر با بیان اینکه با اشاره طرح نظارت و بازرسی این سازمان در دو بخش کالا و خدمات ، اظهار داشت: سازمان صنعت، معدن و تجارت علاوه بر تنظیم بازار بر قیمت کالا ها در ایام نوروز نظارت می کند.

وی با اعلام اینکه در این طرح 300 نفر از بازرسان و کارشناسان بصورت روزانه در سطح استان نظارت می کنند، افزود:  از ابتدای طرح تاکنون 4 هزار و500 مورد بازرسی از واحدها ی صنفی صورت گرفت .

کارشناس مسئول بازرسی صنعت ،معدن و تجارت مازندران با اعلام اینکه توزیع حدود 600 تن سیب و 500 تن پرتقال در ستاد تنظیم بازار استان هدف گذاری شده است ،گفت: تاکنون 245 تن گوشت قرمز و دو هزار و 539 تن گوشت سفید در استان توزیع شد.

حجه فروش ادامه داد:تمهیداتی که از سوی  اداره صنعت، معدن و تجارت در جهت تسهیل خدمات سفر نوروزی  اتخاذ شد این سازمان آمادگی کامل  برای استقبال از مسافرین نوروزی به استان را دارد.

وی گفت: طرح ویژه نظارت و بازرسی نوروز 98 از ظرفیت سایر دستگاه ها از جمله تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف، اداره بهداشت و درمان و ناظران افتخاری استفاده خواهد شد.

حجه فروش تصریح کرد: هماهنگی با دستگاههای ذیربط بر فرآیند تامین و توزیع کالا و خدمات با قیمت مناسب به مصرف کنندگان، انجام گشتهای مشترک، تسریع در رسیدگی به گزارشات و شکایات مردمی و برخورد با تخلفات از دیگر اهداف این طرح می باشد.

وی ادامه داد: هم استانی های عزیز در صورت مشاهده هرگونه تخلفات اقتصادی اعم از گرانفروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور، تقلب، عدم عرضه کالا و خدمات و ... می توانند موارد را به تلفن 124 اعلام نمایند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.