حجت الاسلام ابراهیم حیدری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود که بیش از 900 واحد سوئیت زائر سرا در این اماکن آماده ارائه خدمات به مسافران است .
وی با اشاره به سطح بندی بقاع میزبان طرح آرامش بهاری برای تعطیلات نوروزی پیش رو ، ادامه داد: بقاع بر اساس میزان حضور و استقبال زائران ، موقعیت مکانی و چگونگی دسترسی افراد به آنها به چهار سطح ویژه ، درجه 1 ، درجه 2 و درجه 3 تقسیم شده اند.
مدیرکل اوقاف مازندران با اعلام این که سطح بندی تنها در برپایی کمپ های پذیرائی و اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی تاثیر دارد ، افزود که این تقسیم بندی هیچ تاثیری در ارائه خدمات به مسافران نوروزی نخواهد داشت .
حیدری گفت که اداره اوقاف با هدف بهره برداری معنوی از فضای بقاع متبرکه و امامزادگان در ایام تعطیلات نوروزی و تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف ، طرح آرامش بهاری را در این بقاع متبرکه اجرا می کند .
وی همچنین از برگزاری آئین تحویل سال جدید در امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص استان خبرداد و افزود:این مراسم در بقاع 18 امامزاده شاخص از جمله امامزاده عباس ساری، امامزاده ابراهیم بابلسر، امامزاده ابراهیم آمل، امامزاده عبدالله آمل، بقعه آقا پلاسید و آقا بسمل رامسر برگزار می شود .
2096/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.