به گزارش خبرنگار ایرنا ، مجید جلالی با انتشار پیامی در صفحه اینستاگرامش همکاری خود و بازیکنان نساجی قائمشهر را برای کمک به سیلزدگان مناطق مرکزی و شرق مازندران اعلام کرد.
جلالی در این پیام گفت : تمامی ارکان تیم نساجی قائمشهر برای کمک به سیلزدگان مازنی و حتی استان گلستان آماده است و منتظر اعلام مسئولان برای نحوه کمک رسانی می مانند.
براثر بارش شدید باران 48 ساعت گذشته و طغیان برخی رودخانه های مازندران تعدادی از واحدهای مسکونی در روستاها و شهرهای حاشیه رودخانه در مناطق مرکزی و شرق این استان دچار خسارت شدند.
همچنین این بارش ها که گفته می شود در سه دهه اخیر در بین بارش های زمستانی بی سابقه بود به تاسیسات زیربنایی استان نیز خسارت زد.
تاکنون برآورد ریالی میزان خسارت های وارده ناشی از این بارش ها اعلام نشده است.
نساجی قائمشهر تنها نماینده مازنی ها در رقابت های لیگ برتر است که هم اکنون با 23 امتیاز در یازدهم جدول 16 تیمی این رقابت ها قرار دارد.
در حالی سرمربی نساجی قائمشهر به نیابت از این باشگاه برای کمک به سیلزدگان اعلام آمادگی کرد که فرهاد صنیعی فر یکی از دو مالک این باشگاه اوایل هفته جاری در نامه ای به استاندارمازندران از مالکیت این باشگاه به دلیل آنچه که پاره ای از مشکلات اعلام شده، انصراف داد.
6982/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.