رئیس پلیس راه استان مازندران روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: در آستانه تعطیلات نوروزی افزایش سفرها به سمت مازندران سبب ایجاد ترافیک نیمه سنگین و سنگین در محورهای هراز و کندوان شده است.
سرهنگ علیرضا قدمی افزود: در حال حاضر بار ترافیکی کندوان از تونل کندوان تا مرزن آباد در مسیر جنوب به شمال نیمه سنگین و در محدوده های هزارچم، سیاه بیشه و پل زنگوله سنگین است.
وی ادامه داد: این وضعیت در جاده هراز در مسیر جنوب به شمال از پلور به گزنک سنگین و از گزنک به وانا نیمه سنگین است.
وی تصریح کرد: جاده سوادکوه نیز با وجود پرحجم بودن، تردد وسایل نقلیه به صورت روان در حال انجام است.
سرهنگ قدمی خاطرنشان کرد: در حال حاضر در جاده های هراز، کندوان و فیروزکوه بارندگی همراه با مه را شاهد هستیم.
** جاده کندوان و هراز از امروز یک طرفه می شود
براساس اعلام پلیس راه، تردد تمامی وسایل نقلیه (به استثنای خودروهای امدادی و انتظامی) در جاده کندوان از ساعت 12 ظهر امروز(سه شنبه) 28 اسفند و چهارشنبه تاریخ 29 اسفند تا ساعت 2 بامداد روز بعد از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع و از ساعت 15 تاریخ های اعلام شده تا ساعت 2 بامداد روز بعد از میدان امیرکبیر کرج به سمت مرزن آباد یکطرفه می شود.
همچنین تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 12 ظهر امروز(سه شنبه) 28 اسفندماه تا 2 بامداد روز چهارشنبه 29 اسفندماه از آمل به سمت رودهن ممنوع بوده و از ساعت 14 همین روز تا 2 بامداد روز چهارشنبه با اعلام مامورین پلیس راه در محل، از رودهن به سمت آمل یکطرفه خواهد بود.
هراز ، سوادکوه و کندوان سه محور اصلی استان مازندران به پایتخت است که در روزهای پایان هفته بویژه ایام نوروز و تابستان زیر بار ترافیک سنگین خودروهای مسافران می رود.
* وضعیت هوای کندوان مه آلود است
مسئول ایستگاه هواشناسی سیاه بیشه نیز وضعیت هوای این منطقه را مه آلود اعلام کرد و گفت : در حال حاضر دید افقی یکصد متر و درجه حرارت این منطقه نیز صفر درجه سانتی گراد است.
کرمعلی اسدی افزود : بارش ها پراکنده برف به همراه کاهش پنج درجه ای هوا تا صبح فردا ادامه دارد و از ظهر چهارشنبه به تدریج کاهش ابر را شاهد خواهیم بود که این وضعیت تا روز یکشنبه ادامه می یابد.
استان مازندران 10 هزار و 700 کیلومتر جاده اصلی و فرعی دارد که سه هزار و 600 کیلومتر آن محور اصلی است.
/1295/ 1602/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.