رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بهشهر از فراهم کردن شرایط اسکان برای یکهزار و 100 نفر شب خواب گردشگر و مسافر در بهشهر خبر داد.

حسین یوسفی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا افزود: این اسکان مسافران شامل اسکان در هتل ها، واحدهای رفاهی، واحدهای بوم گردی، خانه مسافر، مدارس و اسکان موقت است.

وی اظهار کرد: سه واحد هتل و واحدهای اقامتی با 450 نفر شب خواب، 15 واحد بوم گردی با 280 نفر شب خواب و 30 واحد خانه مسافر با 200 نفر شب خواب، برای حضور مسافران و اقامت در این شهرستان آماده سازی شده است.

این مسئول افزود: در طرح سالم سازی دریا هم برای 150 نفر شب خواب اسکان موقت در نظر گرفته شده و بیش از 10 مدرسه و مرکز اقامتی رفاهی معلمان برای اقامت 750 نفر شب خواب در بهشهر آماده سازی شده است.

یوسفی گفت: در آستانه سال نو، شهرستان تاریخی و میراثی بهشهر، با هوای دلپذیر، جاذبه های فراوان گردشگری، تفرجگاه های زیبا و اماکن تاریخی – مذهبی آماده پذیرایی از مسافران است و برنامه های مختلف برای استقبال و اقامت مسافران اندیشیده شده است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بهشهر با اشاره به اجرای آیین نوروزگاه در آستانه سال نو یادآور شد: برگزاری نمایشگاه غذاهای سنتی، سوغات، صنایع دستی، سفره هفت سین و اجرای نمایش نوروزی و نوروزخوانی، از جمله برنامه های ویژه در قالب نوروزگاه است.

یوسفی بیان داشت: ستاد تسهیلات خدمات سفر شهرستان بهشهر با نزدیک‌شدن به سال نو با حضور مدیران دستگاه‌های ذیربط برگزار و ساز و کارها برای استقبال از گردشگران نوروزی از سوی دستگاه های ذیربط فراهم شد.

وی با اشاره به نزدیک شدن به سفرهای نوروزی و ورود گردشگران و زائران امام رضا(ع) به این شهرستان افزود: اداره حفاظت از محیط زیست و راهداری و با همکاری بخشداران ، شهرداران و دهیاران پاکسازی مسیرهای اصلی و ورودی شهرها و روستاها از زباله را مورد پیگیری قرار داده و زیباسازی های مختلف در شهر توسط شهرداری انجام شده است و آماده استقبال از مهمانان نوروزی هستیم.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.