سید محمد انصارالحسینی روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت که بر اثر بارش شدید باران این پل تخریب و راه ارتباطی 60 خانوار در روستای نارنج بن با شهر قطع شده است .
وی افزود : همچنین تخریب پل نارنج بن باعث شد تا اهالی منطقه با قطعی برق ، آب و گاز مواجه شوند .
نارنج بن یکی از محله‌های شهر شیرگاه است که در کنار جاده اصلی تهران مازندران قرار دارد و رودخانه کسلیان از کنار نارنج بن می گذراد.
فرماندار شهرستان سوادکوه شمالی با اعلام اینکه به دلیل بارش شدید باران با آبگرفتگی منازل مواجه هستیم ، گفت که دستگاههای خدمات رسان در این شهرستان در حال خدمات رسانی به مردم هستند .
انصارالحسینی از رانش زمین در بالا دست خبر داد و گفت : در پی بارش شدید باران با مسدود شدن مناطقی در بالادست این شهرستان مواجه بوده ایم ، خوشبختانه با کمک نیروهای خدمات رسان هم اکنون مناطق بالادست بازگشایی شده است .
از شب گذشته علاوه بر کاهش محسوس دمای هوا که در بعضی مناطق تا 12 درجه گزارش شده ، بارش باران در مناطق جلگه ای و بارش برف در ارتفاعات همچنان در حال باریدن است .
پیش بینی هواشناسی مازندران نشان می دهد که با بارش باران در مناطق جلگه ای و بارش برف در ارتفاعات به همراه وزش باد تا صبح روز چهارشنبه به صورت پراکنده در استان ادامه دارد.
7334/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.