بخشدار بخش کلیجانرستاق ساری گفت: سیل و باران به بیش از 90 درصد از اراضی کشاورزی این بخش خسارت وارد کرد.

مرتضی بابایی لولتی در گفتگو با خبرنگار ایلنا به بارش باران شدید از شب گذشته در استان اشاره کرد و اظهار داشت: به بیش از 90 درصد از اراضی شالیزار در این بخش خسارت وارد شده است.

وی افزود: نیروهای امدادی در حال آماده باش بوده و در حال انجام رفع انسداد در این بخش هستند تا ترافیک روان سازی شود.

بخشدار بخش کلیجانرستاق ساری با بیان اینکه شدت باران موجب رانش زمین در مناطق مختلف در این بخش شده و راه های روستایی را مسدود کرده است،گفت: نیروهای امدادی در حال بازگشایی مسیرها هستند.

وی با اعلام اینکه بارش باران موجب خسارت به استخرهای پرورش ماهی شده و این بنگاه های اقتصادی با خسارت جدی مواجه شدند ادامه داد: برای بازگشایی مسیر علاوه برتجهیزات نیروهای راهداری از تجهیزات بخش خصوصی نیز بهره گیری کردیم.

بابایی افزود: ضرورت دارد رانندگان از سفرهای غیرضروری به‌ویژه در محورهای کوهستانی استان پرهیز کنند .

وی با اشاره به سه فوتی طی یک هفته در مسیر ساری به تاکام از نصب علائم هشدار و تابلوهای راهنمایی و رانندگی در این مسیر خبر داد و گفت: در مسیر صنایع چوب و کاغذ مازندران نزدیک 30 واحدی چراغ مجازی پلیس نصب و شانه سازی جاده در حال انجام است.

بر اساس اعلام  چند روز گذشته هواشناسی مازندران بارش شدید باران و برف در این استان پیش بینی شده بود همچنین اداره کل مدیریت بحران استان مازندران هم از بروز سیلاب و آبگرفتگی در این استان خبر داده بود.

با اعلام هواشناسی مازندران بارندگی‌ها امروز کمابیش در آسمان مازندران همراه با وزش باد گاهی شدید ادامه دارد و از شدت بارش‌ها کاسته شود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.