رییس صنعت، معدن و تجارت بهشهر گفت: انحرافی در توزیع مایحتاج ضروری مردم وحود ندارد و با نظارت توزیع می شود.

اسماعیل هادی نژاد در گفت و گو با خبرنگار ایلنا افزود: مشکلات اقتصادی همواره در جامعه وجود داشته است و در ماههای اخیر این مشکلات بیشتر از قبل بر مردم فشار وارد کرده و دولت برای کنترل بازار وارد عمل شد.

وی اظهار داشت: با تلاش های انجام شده دولت، برخی از محصولات همچون مرغ، گدشت و شکر با قیمت یارانه ای در بین مردم توزیع شد.

رییس صنعت، معدن و تجارت بهشهر گفت: با تلاش های انجام شده سعی شد تا التهاب در جامعه فروکش کرده و حالت عادی برقرار شود.

هادی نژاد همچنین افزود: مصرف روزانه مرغ در بهشهر در حالت عادی 10تن و در ایام عید و حالت ویژه و مناسبت ها تا 15تن هم می رسد که براساس این مصرف اقدام به توزیع مرغ در شبکه تنظیم بازار شد.

وی ادامه داد: 150واحد فروش مرغ در بهشهر فعال است که برای توزیع مرغ با قیمت نصوب یارانه ای سه مرکز ثابت شهری در نظر گرفته شده و همچنین در رستمکلا، خلیل شهر، زاغمرز و هزارجریب هم توزیع مرغ تنظیم بازار وجود دارد و توزیع می شود.

رییس صنعت، معدن و تجارت بهشهر با اعلام اینکه تلاش همه مسوولان ایجاد ثبات در بازار و در بین مردم و افزایش قدرت خرید است؛ یادآور شد: در اسفند ماه امسال تاکنون بیش از 160تن مرغ، گوشت و شکر در بهشهر توزیع شد.

هادی نژاد گفت: مرغ و گوشت منجمد در روزهای باقیمانده سال برای مصرف نوروز مردم با قیمت مناسب عرضه خواهد شد و مشکلات در حال برطرف شدن است و تلاش داریم تا بازار اشباع شود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.