رئیس شورای اسلامی شهر ساری گفت: 130 مصوبه خروجی شورای سهر ساری در سال 97 بوده است.

سید مسعود مدینه عصر امروز درچهلمین جلسه شورای شهر ساری به رویدادهای پیش رو در سال 97 اشاره و با ارزیابی عملکرد شورا در سالجاری اظهار داشت: 130 مصوبه خروجی شورای شهر در سال 97 بوده است.

وی افتتاح تونل شهری شهید علمدار را از پروژه های مهم شورا و شهرداری در سال 97 اعلام کرد و افزود: اگر چه هدف گذاری سال 97 با توجه به شرایط اقتصادی جامعه و شهرداری عدم تعریف پروژه جدید بوده است اما به تناسب ضرورت این پروژه تعریف و به بهره برداری رسید.

رئیس شورای اسلامی شهر ساری از افزایش 13.5 درصدی بودجه شهرداری ساری در سال 98 خبر داد و این افزایش را به فال نیک گرفت.

وی خواستار شد کسانی که مسئولیت دارند ،اختیارات خود در فضای آرامش برای ارتقاء نشاط شهروندان بکارگیری کنند.

مدینه به رویکرد شورا و شهرداری در حوزه گردشگری و توسعه این مهم در مرکز استان اشاره کرد و گفت: با تحولات اساسی در حوزه مدیریت شهرداری تحولات اساسی در حوزه گردشگری اتفاق افتاده و این موجب شد تا مسافران ساری را بعنوان مقصد سفر خود در ایام نوروز و تابستان انتخاب کنند.

وی به طرح غیر کارشناسی طرح انتقال اب دریای خزر به کویر سمنان اشاره کرد و از سیدعلی آقامیری نماینده شورای استان برای دفاع از مردم استان قدردانی کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر ساری به استقرار ستاد تسهیلات سفر در شهرداری ساری اشاره کرد و ادامه داد: این ستاد تمهیدات لازم را برای مسافران و گردشگران نوروزی در مرکز استان اتخاذ کند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.