رئیس شورای هماهنگی نیروهای انقلاب اسلامی مازندران گفت: منشور این شورا برای شاخص‌ شایستگی های نامزدهای انتخابات به مردم معرفی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا،حجت الاسلام علی غفاری بعدازظهر امروز در نشست با خبرنگاران از آغاز رسمی فعالیت این تشکل در 22 شهرستان استان خبر داد و اظهار کرد: این تشکل مجموعه‌ای از احزاب و گروه‌های مختلف با سلایق مختلف سیاسی و اجتماعی است.

وی هدف از ایجاد این تشکل را درک فرصت‌های جامعه دینی و حفظ تمامیت ارضی کشور با وحدت میان تمام گرایش‌ها و سلایق برشمرد وگفت:مردم در اصول و ‌آرمان انقلاب متحد هستند، مسائل حاشیه‌ای است که دل‌ها و صفوف را از هم جدا می‌کند.

رئیس شورای هماهنگی نیروهای انقلاب اسلامی مازندران با اعلام خبر تشکیل هیئت رئیسه این شورا، اولویت اصلی فعلی شورا را انتخابات مجلس شورای اسلامی است ادامه داد : تمرکز ما روی اشخاص نیست و روی شاخص‌هایی است که محور توافق همه است.

حجت الاسلام غفاری به منشور فعالیت شورا در سه محور اشاره کرد و گفت: معرفی شاخص‌های شایستگی، تعهدات منتخب نسبت به وظایف و‌مردم، تبیین نقش و نظارت مردمی بر عملکرد مسئولان است.

وی یاداور شد: اگر شاخص‌ها نباشند، تعصبات مختلف باعث می‌شود برد با افراد دارای زر و زور و تریبون باشد.

حجت الاسلام غفاری با بیان اینکه شوراهای هماهنگی نیروهای انقلاب در شهرستان‌ها برای انتخابات در نهایت ممکن است لیست بدهند، از حمایت از کاندیداها و در عین حال مطالبه‌ی برنامه از آن‌ها خبر داد.

وی با بیان اینکه شوراهای هماهنگی نیروهای انقلاب در شهرستان‌ها برای انتخابات در نهایت ممکن است لیست بدهند، از حمایت از کاندیداها و در عینحال مطالبه‌ی برنامه از آن‌ها خبر داد.

حجت الاسلام غفاری درباره دلیل عدم تشکیل حزب گفت : حزب فقط در چهارچوب حزب خود فعالیت می‌کند و عمدتا حزب رقیب خود را تحمل نمی‌کند. کار ما هیئتی و فراتر از حزب است. بخش مالی را نیز خود اعضای شورا بر تأمین می‌کنند.

وی افزود: اگر امروز با قدرت در برابر دشمن می ایستیم و حرف خود را به کرسی می نشانیم به خاطر این است که مردم به آرمان های انقلاب پایبند هستند.

وی با بیان اینکه مردم‌ ما در اصول انقلاب، متحد هستند افزود: این فرصت خوبی است تا مسائل حاشیه ای که صفوف ما را به هم می زند، کنار بگذاریم.

رئیس شورای هماهنگی نیروهای انقلاب اسلامی مازندران تصریح کرد: از همه احزاب و گروه هایی که دل در گرو انقلاب دارند،حمایت می کنیم و هیچ فیلتری برای این کار وجود ندارد.

حجت الاسلام غفاری، نهادینه شدن سیستم مطالبه گری مردم از مسئولان را امری ضروری برشمرد و به آغاز فعالیت تشکل و شورای هماهنگی نیروهای انقلاب اسلامی در استان، فاجعه و حادثه تروریستی در نیوزیلند را محکوم کرد و افزود: این مسئله محصول مدرنیت غرب است.

وی استفاده از ظرفیت‌های انسانی و سرمایه‌های اجتماعی مردم امری ضروری دانست و یادآور شد:مردم پس از 40 سال تحریم و هجمه، رفراندومی مانند 22 بهمن را ترسیم می‌کنند و این نشان می‌دهد که هنوز دل در گروه نظام اسلامی دارند.

رئیس شورای هماهنگی نیروهای انقلاب اسلامی مازندران با بیان اینکه انقلاب قابل مصادره توسط حزب، شخص و گروه خاصی نیست، گفت: ما به هیچ گروه خاصی منتسب نیستیم جز خط نیروهای انقلاب که خط امام و رهبری است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.