به گزارش خبرنگار ایرنا ، احمد حسین زادگان روز شنبه در مراسم آغاز رزمایش نوروزی 98 در ساری افزود : سفر چندین میلیونی مسافر در تعطیلات نوروزی و تابستانی فرصت مناسبی برای نشان دادن قابلیت های این استان برای سرمایه گذاری است.
وی گفت : برای جذب سرمایه گذاری در حوزه زیرساختی گردشگری باید ظرفیت های استان به درستی تبیین شود و نوروز می تواند فرصت مناسبی برای این کار باشد.
** کاهش سوانح رانندگی در جاده ها
استاندارمازندران با اشاره به کاهش تلفات سوانخ رانندگی در این استان طی سال جاری اظهار داشت : باید با رفع نقاط حادثه خیز همچنان برای کاهش بیشتر تلفات تلاش کنیم.
حسین زادگان افزود : باید نقاط حادثه خیز شناسایی شود تا بتوانیم با برنامه ریزی و تامین اعتبار به موقع نسبت به کاهش تلفات انسانی اقدام کنیم و این تجربه را ما در طرح دریا در مازندران با موفقیت سپری کردیم.
وی احترام به مسافران و خدمات رسانی بهتر به گردشگران را از اهداف اصلی برنامه نوروزی سال 98 بیان کرد و اظهار داشت : باید در کنار این مسایل طرح مازندران پاک نیز همانند گذشته پیگیری شود و مسافر پذیری ما مرهون داشتن استانی پاک است.
نماینده عالی دولت در مازندران افزود : طرح مازندران پاک تنها بک شعار نیست ، بلکه به عنوان یک طرح عملیاتی باید در دستور کار دستگاههای خدمات رسان و مسافران قرار گیرد.
در این مراسم سامانه ثبت ترافیکی استان مازندران به بهره برداری رسید.
طرح نوروزی با حضور نیروهای پلیس راه، راهداری و حمل و نقل جاده ای، هلال احمر و اورژانس 115 از امروز 25 اسفندماه 97 شروع شد و تا 17 فروردین 98 ادامه دارد.
6982/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.