به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام محمد قاسمی در خطبه های نماز جمعه ساری افزود : تبیین موشکافانه این بیانیه مهم در پیشبرد اهداف نظام تاثیر فراوانی دارد.
وی با اعلام این که رهبری در بیانیه گام دوم راهکارهای اقتصادی ، فرهنگی ، اجتماعی و غیره ارائه کرد ، گفت : جمهوری اسلامی ایران به رغم قدرت و اقتدار با همه جهان مهربان است و سر ستیزه جویی و عناد با هیچ یک از دولت ها را ندارد.
خطیب جمعه ساری افزود : رهبر معظم انقلاب در این بیانیه پاسخ کسانی را که به دوستی با آمریکا معتقدند داده و اشاره فرمودند که نظام الهی ایران با استکبار جهانی و نظام صهیونیستی هرگز دست دوستی نمی دهد.
او ادامه داد : صاحبان سایت های اینترنتی باید با توجه به شبیخون فرهنگی که همواره توسط دشمنان به کشور ما زده می شود ، مفاد بیانیه گام دوم را برای جوانان تشریح و تبیین کنند.
قاسمی گفت : چالش کشی زیاده خواهان ، انعطاف پذیری جمهوری اسلامی و پایبندی به ارزش های دینی بخشی از مفاد بیانیه دوم مقام معظم رهبری است و ایشان با درایت و دلسوزی نقشه راه مناسبی برای مسئولان و مردم ترسیم کردند.
وی همچنین به مناسبت های تاریخی آخرین روزهای سال اشاره کرد و اظهار داشت : 29 اسفند روز ملی شدن نفت است و از عموم مسئولان می خواهم تا اقتصاد کشور را بدون نفت ترسیم کنند زیرا نفت یک نعمت الهی است و باید برای نسل های آینده باقی بماند.
امام جمعه موقت ساری فرا رسیدن عید نوروز را نیز پیشاپیش به مردم تبریک گفت و و افزود : مازندرانی ها مردمی میهمان نواز هستند و لازم است تمامی مسافران نوروزی حرمت این استان را حفظ کنند و فرهنگ و تفکر غربی را به اینجا نیاورند.
وی ادامه داد : به فرموده رهبر معظم انقلاب ، مازندرانی ها در پیش از انقلاب با دو خطر کمونیسم و فساد غرب مواجه بودند ، اما پیوسته ارزش های دینی را حفظ کردند و اینک مسافران نوروزی با حفظ حرمت ها باید به این سامان بیایند.
قاسمی همچنین به آیین اعتکاف به عنوان یکی از مراسم عبادی اشاره کرد و گفت : به رغم تلاش دشمنان، جوانان میهنمان همه ساله در این آیین عبادی حضور می یابند و مردم نیز با اهدای سحری و افطاری باید یاریگر آنان باشند.
خطیب موقت جمعه ساری با تبریک انتصاب حجت الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رئیسی به عنوان رئیس قوه قضائیه ، گفت : از ایشان می خواهم در مقابل سلاطین سکه ، ارز و غیره بشدت واکنش نشان دهد.
وی افزود : اهدای نشان ذوالفقار از جانب رهبر معظم انقلاب به سردار قاسم سلیمانی یک رویداد فرخنده و مبارک بود و سردار سلیمانی با رویارویی با داعشیان همواره یار و یاور مقام معظم رهبری بوده است.
9919/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.