هواشناسی مازندران آسمان مازندران را فردا جمعه ابری همراه با بارش پراکنده در گردنه ها و مناطق سردسیر و کوهستانی با بارش برف ) و کاهش دما و از اواخر روز به تدریج با کاهش ابر پیش بینی می شود.

احمد اسدی در گفتگو با خبرنگار ایلنا  گفت:آسمان امروز پنج‌شنبه صاف تا نیمه ابری و از بعدازظهر به تدریج ابری از شب همراه با  رگبار پراکنده ،  وزش باد واحتمال رعد و برق خواهد بود.

وی افزود: آسمان مازندران فردا جمعه ابری همراه با بارش پراکنده در گردنه ها و مناطق سردسیر و کوهستانی با بارش برف ) و کاهش دما و از اواخر روز بتدریج  با کاهش ابر پیش بینی می شود.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران گفت: آسمان استان برای روز شنبه صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش نسبی دما خواهد بود.

وی  آسمان مازندران را برای روز یک‌شنبه صاف تا نیمه ابری از بعدازظهر بتدریج ابری از سمت غرب استان همراه با  بارندگی در مناطق سردسیر و کوهستانی با بارش برف و وزش باد پیش بینی کرد.

اسدی به فعالان و بهره برداران دریایی توصیه کرد: با شمالی شدن دریا و وزش باد نسبتا شدید دریا به تدریج مواج خواهد شد بر این اساس طی این مدت بیشینه وزش باد در نزدیک ساحل و دور از ساحل تا 12 متر بر ثانیه (45 کیلومتر بر ساعت) پیش بینی می شود.

وی گفت: همچنین بیشینه ارتفاع موج در نزدیک سواحل و دور از ساحل استان تا 2.5 متر برآورده می شود بنابراین از بعدازظهر پنجشنبه تا روز شنبه صید و صیادی ممنوع است.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران افزود: در صورت تغییرنقشه ها ، تغییرات پیش بینی نیز در روزهای آینده اطلاع رسانی می شود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.