سرهنگ محمد ولی مرادی روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگاران در میدان طالقانی قائمشهر ، افزود: با توجه به نزدیکی پایان سال، این تعداد مواد محترقه که برای فروش تهیه و انباشت شده بود توسط ماموران نیروی انتظامی کشف و ضبط شد.
وی با اعلام اینکه شرایط تعداد کشفیات به نسبت پارسال در حال بهتر شدن است، گفت: امسال آموزش های همگانی ماموران پلیس به شهروندان و عنوان داشتن خطرات مواد محترقه باعث شد تا مردم به سمت قانون مند شدن سوق داده شوند.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان قائمشهر با بیان اینکه الویت اول نیروی انتظامی در بحث چهارشنبه آخر سال آموزش همگانی و خطرات مواد محترقه به شهروندان بوده است ، ادامه داد: باتوجه به آنکه خانواده مهم ترین عامل پیشگیری از حوادث تلخ چهارشنبه آخر سال هستند بنابراین به آنان در حال آموزش دادن هستیم تا بتوانند جلوی یکسری از حوادث را بگیریم.
سرهنگ مرادی با اعلام اینکه برای چهارشنبه آخر سال تمام تمهیدات لازم انجام شده است ، گفت : تمام دستگاه های خدمات رسان هم از آمادگی لازم برای چهارشنبه آخرسال برخوردار هستند تا بتوانیم نظم را در بین شهروندان مهیا کنیم .
وی یک تذکر جدی به افرادی که ناامنی را در چهارشنبه آخر سال ایجاد می کنند داد و بیان کرد : پلیس با کسانی که بخواهند در ایام پایانی سال امنیت و آرامش مردم را برهم بزنند ، برابر قانون رفتار خواهد شد.
فرمانده نیروی انتظامی قائمشهر با تاکید بر اینکه پلیس بر اساس قانون با مغازه هایی که نسبت به تهیه و توزیع مواد محترقه اقدام می کنند به صورت قاطع برخورد خواهد کرد ، گفت: به استناد قانون مجازات اسلامی هرگونه قاچاق، تهیه و توزیع مواد محترقه غیرمجاز جرم است و مرتکبین براساس قانون مجازات می شوند .
سرهنگ مرادی در پایان گفت : همچنین خودروهایی که از شهرستان های دیگر اقدام به توزیع و فروش مواد محترقه در این شهرستان را داشته باشند برابر قانون خودرو آنان تا پایان تعطیلات نوروز توقیف خواهد شد .
7334/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.