عیسی قاسمی طوسی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در آستانه سال جدید و پیش بینی حضور میلیونی مسافران به استان مازندران 10 بازرس صیانت از حریم امنیت عمومی، حقوق شهروندی و حجاب و عفاف به صورت ویژه در خصوص ارائه خدمات در مراکز مختلف استان وارد عمل می شوند.
وی ادامه داد : این بازرسان که حکم استاندار مازندران را نیز دارند از افراد کارشناس با تجربه تشکل های مردمی و نیز آشنا به حقوق شهروندی هستند که در این زمینه فعالیت می کنند.
مدیر کل اجتماعی استاندار مازندران اضافه کرد: براساس دستورالعمل ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی وزارت کشور، این افراد با حضور سرزده در پایانه های مسافری، فرودگاهها ، ایستگاههای راه آهن، دفاتر فروش بلیط، هتل ها، مهمانپذیرها ، مراکز اقامتی، رستورانها ،پایگاههای ثابت و سیار امداد و نجات ، اورژانس ، آتش نشانی ها ، بانک های کشیک، پایگاههای ثابت و سیار امداد خودرو جاده ای، بیمارستان ها ، جایگاهها سوخت و تاکسیرانی و اتوبوسرانی ضمن بازدید از خدماتدهی ، میزان رضایت و عدم رضایت مراجعه کننده را ارزیابی می کنند.
طوسی افزود : ایام نوروز سال 98 این افراد با حضور در این مجموعه های خدمات رسان نقاط قوت و ضعف را شناسایی و اعلام می کنند تا برای رفع نواقص در خدماتدهی همت بکنند.
دبیر ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی مازندران در خصوص عملکرد یکساله اخیر این ستاد گفت که هنوز نتیجه ارزیابی عملکرد این ستاد ارائه نشده است تا وضعیت استان را در اجرایی کردن مواد حقوق شهروندی و امنیت عمومی را بدست بیاوریم .
وی عنوان کرد: اما طی این مدت یکسال نواقص و اشکالات ارائه خدمات از سوی این مراکز به آنها گوشزد شد و آنها نسبت به رفع آن اقدام کردند .
قاسمی طوسی، گرانفروشی، نامناسب بودن فضای نمازخوانی در مساجد، خالی بودن خودپردازها، نبود و کمبود بلیط در پایانه های مسافربری و ایراد در ارائه خدمات مراکز درمانی را عمده ترین گلایه های یکساله مردم از مراکز خدمات دهی مازندران اعلام کرد و گفت: با توجه به تذکری که به این مراکز داده شد پیش بینی می کنیم نوروز 98 نحوه خدمات دهی به مسافران و مردم در مازندران مطلوب تر و بهتر از نوروز 97 باشد.
مازندران سالانه میزبان 50 میلیون مسافر است و در نوروز 97 حدود 15 میلیون نفر شب اقامت در این استان ثبت شد .
2096/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.