رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران از ارائه صبحانه سلامت به گردشگران نوروزی خبرداد .

به گزارش خبرنگار ایلنا،سید عباس موسوی در سومین جلسه ستاد خدمات سفر مازندران که  صبح امروز در استانداری این استان برگزار شد با اشاره به اینکه 25 بیمارستان در سراسر استان در ایام نوروز فعالند اما همه آنها نمیتوانند خدمات یکسان ارائه دهند ، اظهارکرد:به همین سبب ما این بیمارستان ها را به ۶بلوک درمانی تقسیم بندی کرده و تمامی امکانات و خدمات درمانی  را در این بلوک ها برای مسافران ارائه دادیم.

وی با اشاره به افزایش مراکز اورژانس در سطح استان تصریح کرد:ایستگاه های سلامت نوروزی نیز در 20 نقطه استان به ارائه خدمات می پردازد‌.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت :در این ایستگاه ها اطلاعات بهداشتی و صبحانه سلامت نیز به گردشگران ارائه می شود.

موسوی از  رونمایی نرم افزار شناسایی امکان درمانی در مازندران خبر داد و تصریح کرد:با ورود گردشگران به مازندران پیامکی مبنی بر وجود این نرم افزار و دانلود آن از بازار به مسافران ارسال می شود.

وی با بیان اینکه در ایام نوروز نظارت بر شبکه های آبرسانی برای ما مهم است،تصریح کرد:یک معضل اساسی در امرخدمات درمانی مساله ترافیک در مواقع اورژانسی است،زمان رساندن بیمار به بیمارستان که به زمان طلایی معروف است معمولا در ایام نوروز در بار ترافیکی از دست می رود.

موسوی گفت:پلیس راه باید برای حل این مشکل راهکاری بیندیشد یا لاین جدا برای اورژانس ها در نظرگرفته شود و یا خودروهای متخلفی که راه بندان می کنند را متوقف کنند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.