به گزارش خبرنگار ایرنا ، در چند ساعت اخیر ویدئوهایی از کاربرای فضای مجازی از ترافیک چنذ ساعته در جاده فیروزکوه منتشر شد که به علت بارش سنگین برف، برخی 2 تا سه ساعت در ترافیک به سر می برند.
بر اساس تماس های تلفنی با خبرنگار ایرنا ، ترافیک در هر 2 مسیر رفت و برگشت جاده فیروزکوه ادامه دارد و بارش برف هر لحظه سنگین تر می شود.
شاهدان عینی اطلاع دادند که بیشترین ترافیک در محدوده گردنه گدوک تا گرزین خیل جریان دارد و برخی از رانندگان به علت کمبود بنزین و یا یخزدگی خودرو در مسیر بامشکل مواجه شدند.
همچنین در میان ویدئوهای ارسالی در شبکه های اجتماعی برخی از طرفداران تیم پرسپولیس نیز دیده می شوند که پس از بازی عصر امروز این تیم با نساجی مازندران در قائمشهر در حال بازگشت به تهران هستند.
علاوه بر این برخی نیز از فقدان پاسخگویی سامانه پلیس راهور و راهداری و حمل و نقل جاده ای گلایه داشتند و خواستار رسیدگی به این وضعیت شدند که البته مشخص نیست مربوط به کدامیک از استان های مازندران یا تهران می شود.
بر اساس گزارش های دریافتی از منابع محلی ، در حال حاضر بارش برف در محور کندوان محدوده هزارچم تا تونل و محور هراز از سه راهی لاسم تا آبعلی در حال باریدن است و ترافیک در این 2 مسیر روان می باشد.
هواشناسی مازندران اعلام کرد که سامانه بارشی که عصر دیروز وارد مازندران شد تا صبح یکشنبه باقی خواهد ماند.
مهمان مازندران است.
7335/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.