مهدی رازجویان گفت: برای احداث بازارچه باید مصوبه شورای ترافیک اخذ شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا،مهدی رازجویان صبح امروز در همایش شهرداران و شورای سازمان همیاری شهرداری های مازندران با اشاره به در پیش بودن چهارشنبه پایان سال اظهار کرد: متأسفانه با توجه به خطراتی که در سال‌های گذشته پیش آمده است، می‌طلبد که مراسم‌های آئینی و سنتی اجرا شود تا بازتاب و خطرات منفی نداشته باشد.

وی به بر برگزاری جشن‌های مذهبی و سنتی در ایام نوروز و اماکن فرهنگی و مذهبی در استان تاکید کرد و افزود: همکاری دستگاه‌ها برای برپایی پرشور این جشن‌ها همکاری لازم داشته باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران با بیان اینکه دولت در سال 98 در مضیقه اقتصادی قرار دارد ،گفت : هر اقدامی که توسط بخش‌های مختلف از جمله شهرداران انجام شود، بارقه امید در دل مردم ایجاد می‌شود زیرا مردم همیشه پای کار هستند و به نظام و انقلاب دل بسته‌اند.

وی با بیان اینکه نگهداری رودخانه‌ها در محدوده شهرداری‌ها به شهرداران واگذار می‌شود تصریح کرد: دیواره سازی رودخانه‌ها نیز به شهرداری‌ها واگذار می‌شود و در این راستا چند رودخانه به عنوان پایلوت درنظر گرفته شده است.

رازجویان ادامه داد: در برخی از شهرها بازارچه‌هایی با داربست در حال ایجاد است که علاوه بر مشکلات ترافیکی، امکان بروز حادثه وجود دارد و شهرداران باید در انتخاب مکان برای احداث بازارچه‌های موقت دقت بیشتری داشته باشند.

وی یادآور شد: طرح میراث ماندگار برای کاشتن یک میلیون نهال اجرایی شده و اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته است. 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.