مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهشهر گفت: گسترش مهارت آموزی در مدارس لازمه توسعه و پیشرفت است.

به گزارش ایلنا، صادق علی بیکی، در همایش تجلیل از فعالان عرصه امور تربیتی شهرستان بهشهر در سالن بصیرت ارشاد افزود: حرکت در راستای حوزه تربیتی و تربیت انسان از موارد و مسائل مهم هر جامعه ای است و تلاش ها باید در کنار علم به تربیت هم معطوف شود.

وی با بیان اینکه نوسازی در حوزه دین با توجه به توسعه و پیشرفت جامعه یکی از ضرورت های جامعه است؛ یادآور شد: در برخی از موارد از شاخصه های دینی غفلت شده و باید نوسازی شود.

علی بیکی گفت: نوسازی در دین به معنای نادیده گرفتن تعلیم و تربیت سنتی نیست بلکه باید در کنار آن،  با توجه به توسعه روز حرکت کرد.

وی افزود: باید تعریف به روز از دین و تعالیم دینی ارائه و برنامه ریزی منسجم در این حوزه انجام شود و تعلیم و تربیت مبتنی بر آموزه های دینی و تکنولوژی روز ارائه شود.

معاون پرورشی آموزش و پرورش بهشهر هم در سخنانی با تاکید بر  پیشرفت کمی و کیفی مسائل آموزشی و تربیتی بیان داشت: تربیت زیربنای همه مسائل است و در این حوزه باید بیش از پیش تلاش شود.

نصیری با گرامیداشت هفته امور تربیتی گفت: فلسفه این هفته، ناشی از آن است که انقلاب اسلامی معنوی و ارزشی بوده است از اینرو نهاد تربیتی در آموزش و پرورش ایجاد شده است.

وی افزود: باید هم افزایی و تلاش برای توسعه کمی و کیفی امور تربیتی در دستور کار مربیان باشد تا شاهد توسعه در این حوزه باشیم.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.