به گزارش روابط عمومی استانداری مازندران ، حسن خیریانپور نیاز استان را برای مصارف خانگی 180 تا 200 تن در روز اعلام کرد و افزود : همه تلاشمان را به کار گرفتیم تا میزان توزیع روزانه را از 100 به 150 تن افزایش دهیم. ‎
وی با اشاره به تلاش همه جانبه برای کنترل قیمت مرغ در بازار مازندران ، گفت : از هفته پیش با هماهنگی های انجام شده با تعدادی از زنجیره های تولید مرغ و اتحادیه مرغداران استان براساس تاکید و دستور استاندار نشست داشتیم.
خیریانپور افزود: با توجه به این که مازندران رتبه اول تولید مرغ کشور را دارد؛ با این افراد برای تعدیل قیمت مرغ در سطح استان با مکانیزم هایی که منحصراً در استان طراحی کردیم به توافق رسیدیم.
معاون استاندار مازندران با تاکید بر این که مرغ های توزیع شده با قیمت دولتی دارای برچسب مخصوص تنظیم بازار هستند تا جلوی سوءاستفاده گرفته شود ، گفت : به تعزیرات حکومتی ، صنعت و معدن و تجارت و فرمانداران استان ماموریت دادیم تا مراقبت و نظارت جدی را اعمال کنند.
خیریانپور تاکید کرد : علاوه بر وجود مرغ با نرخ مصوب دولتی، مرغ با قیمت آزاد هم به اندازه در بازار وجود دارد و تمام تلاشمان این است که در ایام نزدیک به سال نو و همچنین نوروز کمبود مرغ در بازار محسوس نباشد و سهمیه های اختصاص داده به شهرستان ها به دست مصرف کننده واقعی برسد.
1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.