سید علی آقامیری گفت: برغم مشکلات متعددی که در کشور و شهرداری ها وجود دارد؛ عملکرد شهرداری ساری در سال 97 قابل قبول بوده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا،سید علی آقامیری عصر امروز در سی و نهمین جلسه شورای شهر ساری از عملکرد یکساله شهرداری در مناطق مختلف قدردانی کرد و اظهار داشت: برغم مشکلات متعددی که در کشور و شهرداری ها وجود دارد؛ عملکرد شهرداری ساری در سال 97 قابل قبول بوده است.

وی افزود: این عملکرد مطلوب ناشی از مدیریت خوب تیم شهرداری و همکاری شورای شهر ساری بوده است.

عضو شورای اسلامی شهر ساری گفت: پرداختی به شرکت های شهرداری یکنواخت است اما مشاهده شده برخی از این شرکت ها مطالبات کارکنان خود را تاکنون پرداخت نکرده اند ،باید بررسی شود که شهرداری مطالبات این شرکت ها را پرداخت نکرده است و یا این شرکت ها در پرداختی ها کوتاهی کرده اند.

وی ادامه داد: تمامی شهرداری های کشور با مشکلات عدیده مواجه هستند اما شهرداری ساری برغم تمام این مشکلات توانست مطالبات کارکنان خود را به خوبی پرداخت کند.

وی با انتقاد از اینکه برخی از کارکنان شهرداری در انجام فعالیت های خود کوتاهی می کنند،افزود: مدیران در آن حوزه بایستی جوابگو باشند اگر چه گاهی از مدیران بالادستی نیز تبعیت نمی کنند.

آقامیری به اهمیت تشکیل ستاد نوروزی با محوریت شهرداری ساری اشاره کرد و گفت: تاکنون برنامه ای مبنی بر تشکیل این ستاد ارائه نشده است ؛ می طلبد متولیان فرهنگی بویژه شهرداری ساری تدابیر لازم در جهت ایجاد این ستاد اتخاذ کنند.

مطالبات کارکنان شهرداری جدی گرفته شود

کوروش یوسفی با تاکید بر تشکیل ستاد تسهیلات نوروزی در شهرداری ساری این موضوع را مطالبه جدی شورای شهر عنوان کرد و افزود: شهرداری ساری مقدمات راهنمایی مسافران نوروزی را جدی بگیرد.

وی با اشاره به بودجه سال 98 آن را منحصر دانست و تصریح کرد: بودجه سال 98 شهرداری یکی از برجسته ترین بودجه بوده که 60 میلیارد تومان تغییرات ردیفی داشته است.

عضو شورای شهر ساری به مطالبات به جا مانده برخی از کارکنان شهرداری ساری و سازمان های تابعه اشاره و بر پرداخت این مطالبات تا پایان سالجاری تاکید کرد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.